فرماندار لامرد گفت
فرماندار لامرد گفت:معتقدم که خبرنگاران همان دیپلمات ها هستند که از جایگاه ویژه ای برخوردارند و وظیفه و رسالت اصلی خبرنگاران؛ کشف حق و حقیقت و اطلاع رسانی درست به مردم است.
کد خبر: ۴۷۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 12 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایلنا:فرماندار لامرد در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار ، اظهار داشت: معتقدم که خبرنگاران همان دیپلمات ها هستند که از جایگاه ویژه ای برخوردارند و  وظیفه و رسالت اصلی خبرنگاران؛ کشف حق و حقیقت و اطلاع رسانی درست به مردم است.

عبدالله حسینی با بیان اینکه هیچوقت خودمان را جدای از خبرنگاران ندانستیم، گفت: هرآنچه خبرنگاران بنویسند ، راه را به ما نشان داده اند که ما از مسیر درست منحرف نشویم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی در لامرد، گفت: خبرنگاران شهرستان با تحمل سختی ها، مسیر پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی را دنبال می کنند.

فرماندار لامرد ادامه داد: مدیران بایستی روابط عمومی خود را تقویت کنند و چه بهتر که از توان خبرنگاران استفاده کنند و هر کدام از خبرنگاران می توانند به دستگاه های اجرایی شهرستان مشاوره دهند ولی بدین معنا نیست که هرچه گفتند، خبرنگاران بنویسند.

فرماندار لامرد در بخش دیگری از سخنان خود بر حفظ خطوط قرمزها تاکید کرد و گفت: مردم نیاز به خبرهای واقعی و درست دارند و بایستی همواره برای امنیت و آرامش مردم تلاش کنیم.

حسینی در پاسخ به بیانیه مشکلات خبرنگاران، اظهار داشت: با همکاری خبرنگاران برای رفع بخشی از مشکلات آنان تلاش می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار