یک مجتمع تجاری دیگر در شیراز خواستار ساخت سالن سینماست مدیرعامل موسسه سینماشهر گفت: یک مجتمع تجاری دیگر در شیراز خواستار ساخت سالن سینما است؛رنجبر معاون سینمایی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم در این بازدید از رونق ساخت سینما از سال گذشته در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 13 August 2017
به گزارش تابناک فارس ، مجید مسچی در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان رسانه ها و سینماگران که برای بازدید از روند ساخت مجموعه های سینمایی به شیراز سفر کردند در جمع خبرنگاران پیرامون میزان تمایل بخش خصوصی به ایجاد سالن سینما در شیراز گفت: تاکنون مراجعه ای مبنی بر درخواست مجوز از سوی سرمایه گذاران این بخش به ما نرسیده اما یک مجتمع تجاری خواستار این است که با کمکهای متعارف موسسه سینماشهر سالنی را به این کار اختصاص دهد.

وی در تشریح وضعیت سالن های سینمایی کشور هم اعلام کرد: در سراسر کشور ٢٩٠ سالن سینمای فعال وجود دارد که در این میان تهران با بیشترین سالن در جایگاه نخست قرار دارد و پس از آن شهرهای اصفهان و مشهد بیشترین سالن ها را دارا هستند، اما با وجود پردیس سینمایی مجتمع خلیج فارس شیراز که ٧ سالن و یک پلاتو تئاتری دارد قاعدتا شیراز جایگاه دوم سالن های سینمایی کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

این درحالیست که معاون سینمایی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم در این بازدید از رونق ساخت سینما از سال گذشته در استان فارس خبر داد و گفت: در اجرای طرح ساخت سالن های سینمایی کوچک زمین در شهرهای مرودشت، کازرون، لار، لامرد و شیراز به این بخش اختصاص یافته است.

مهدی رنجبر در عین حال از درخواست بخش خصوصی به ویژه مجتمع های تجاری و هتلها برای اختصاص سالن به سینما در شیراز خبر داد و گفت: دست کم ٢ هتل، سالن های خود را آماده و تجهیز به مبلمان و صندلی سینمایی کرده اند که نیازمند اختصاص تجهیزات پخش فیلم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار