مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در استان فارس گفت: همه شهرها به ویژه شهرهای جنوبی در آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر: ۴۷۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 14 August 2017
به گزارش تابناک فارس: حسن فیاض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در استان فارس اظهار داشت: بارندگی در تابستان با شدت زیاد و در زمان کم صورت می‌گیرد و زمین فرصت جذب آب را ندارد به همین دلیل به تمامی شهرها هشدار داده شده و شهرهای جنوبی نیز در آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در بارندگی آخر این هفته احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی وجود دارد، گفت: به مردم توصیه می‌شود از نزدیک شدن و اتراق در نزدیکی رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل بحران استانداری فارس درباره شهرهای جنوبی که در سیل سال 95 آسیب جدی دیده بودند، افزود: با توجه به اینکه پس از سیل بهمن 95 بارندگی‌های دیگری نیز رخ داده اقدامات ایمنی و موقتی توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط پروژه‌های آسیب دیده انجام شده تا در صورت بروز سیل مجدد مشکلی ایجاد نشود.

فیاض‌پور با بیان اینکه اعتبارات بازسازی این پروژه‌ها ابلاغ شده اما هنوز تخصیص نیافته است، بیان کرد: برای بازسازی کل تاسیسات زیربنایی استان 90 میلیارد تومان در بخش مسکن هم 200 میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن دستورالعمل پرداخت به بانک‌ها ابلاغ شده اما در زیرساخت‌ها و تاسیسات منتظر تخصیص بودجه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار