زهرا جاویدی دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تیم فعالیت های جهادی شهید خضری با فراهم آوردن برخی از تجهیزات بهداشتی و مراقبتی از قبیل دستگاه فشارخون و قند خون، پمفلت های آموزشی، ترازو، ماسک، دستکش، مسواک، خمیر دندان و... به روستای آب آسمانی اعزام شدند.
کد خبر: ۴۷۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 15 August 2017
جاویدی افزود: با بررسی های انجام شده، روستای آب آسمانی به عنوان اولین مرکز نیازمند به خدمات بهداشتی و مراقبتی به این کانون معرفی شد که طی سه روز خدمات بهداشتی و مشاوره ای در این روستا ارایه می شود.
دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه با بیان اینکه با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه، ماما و بهورز نیز جهت آموزش های بهداشتی و مراقبتی در این اردو حضور دارند، ادامه داد:  فعالیت های این کانون در قالب خدمات غربالگری، مشاوره و آموزش به صورت پایش فشارخون، آموزش تغذیه سالم، بهداشت سالمندی، بهداشت زنان و خانواده، آموزش بهداشت دهان و دندان به همراه توزیع مسواک و خمیر دندان، آموزش شستشوی صحیح دست ها به کودکان، آموزش و راه های پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیر و غیرواگیر رایج در منطقه، توزیع پمفلت  و بروشور در رابطه با مطالب آموزش داده شده می باشد.

وی گفت: پیرو اطلاع رسانی و فراخوان های مختلف در خصوص جذب دانشجویان علاقه مند به فعالیت های جهادی، امیدواریم در سال جاری شاهد برگزاری پرشور اردوهای جهادی باشیم.
 
باشد که این گونه اعمال خیر بیشتر رایج شود.
 
http://webmail.tabnak.ir/?_task=mail&_uid=301&_mbox=INBOX&_action=get&_part=3
http://webmail.tabnak.ir/?_task=mail&_uid=301&_mbox=INBOX&_action=get&_part=4
http://webmail.tabnak.ir/?_task=mail&_uid=301&_mbox=INBOX&_action=get&_part=5
http://webmail.tabnak.ir/?_task=mail&_uid=301&_mbox=INBOX&_action=get&_part=6
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار