نماینده اقلید گفت
نماینده اقلید تاکید کرد: آقای جهرمی از نسل بعد از انقلاب است و بنده از آقای روحانی تشکر می‌کنم که به یکی از مطالبات مردم لبیک گفته و ما باید با رای بالای خودمان به این کاندیدای جوان فرصت دهیم .
کد خبر: ۴۷۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 15 August 2017
سید حسین افضلی نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در عصر اطلاعات رقابت بین ملت‌ها و تقابل با آنها در تمامی زمینه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نظامی در گستره فناوری اطلاعات و ارتباطات نهفته است و غفلت از این کار خسارات جبران‌ناپذیری در بردارد.

وی افزود: در شرایط موجود فضای مجازی همچون اسب تراوایی است که در وسط خانه همه ماست و امکان آتش زدن آن وجود ندارد و تنها راه کنترل آن که در درون همین اسب تراوا قرار دارد شناخت این اسب و مدیریت علمی فضای مجازی است.

افضلی خاطرنشان کرد: فضای مجازی در کشور فعالیت کاملا علمی جوان و نو و به شدت تاثیرگذار است و مدیریت آن باید به دست فردی توانا ، فداکار و با مدیریت باشد چه بهتر که این فرد از خانواده معظم شهدا انتخاب شود که پایبندی خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان داده است.

وی ادامه داد: آقای جهرمی از نسل بعد از انقلاب است و بنده از آقای روحانی تشکر می‌کنم که به یکی از مطالبات مردم لبیک گفته و ما باید با رای بالای خودمان به این کاندیدای جوان فرصت دهیم .

وی گفت: هر زمانی که جوانان را باور کردیم توانستیم در صحنه‌های مختلف نظیر هوافضا، بیوتکنولوژی و هسته‌ای حرفی برای گرفته داشته باشیم.

وی گفت: ما به جوانان خود اطمینان کردیم به گونه ای که شهدایی چون حججی دنیا را به هم ریخته‌اند.

افضلی افزود: برخی از مدرک تحصیلی آقای جهرمی انتقاد می‌کنند این در حالی است که ایشان فعالیت خود را از کارشناسی آغاز کرده و گزینه خوبی برای وزارت ارتباطات است .

وی افزود: استفاده از علم باوری و اعتقاد به تخصص متخصصین می‌تواند ما را در زمینه فعالیت علمی که با کشور جهان اول خیلی فاصله نداریم، جلوتر ببرند .

افضلی گفت: این که گفته می‌شود ایشان جوان کم تجربه است درست نیست زیرا ما باید از نیروهای جوان خود برای وزارت‌خانه‌های مختلف بهره گیریم هرچند ایشان سابقه وزارت ندارند اما فعالیت خود را از کارشناسی آغاز کرده و پس از مدیرکل به ریاست سازمان زیرساخت رسیدند و معاون وزیر شدند این کم تجربگی نیست.

وی با بیان اینکه با خط کش می‌توان عملکرد ایشان را اندازه گرفت افزود:ا یشان از کارشناسی به کاندیداتوری وزارت رسیدند و این نشان از ذکاوت و مدیریت دقیق شان دارد .

افضلی گفت: بنده شهادت می‌دهم در استراتژی کلان توسعه اقتصادی مبتنی بر فناوری اطلاعات تمامی کشورهای جهان اول، همان استراتژی را دنبال کردند که ایشان دنبال می کنند و ما ان‌شاالله با رای خودمان به ایشان در راستای لبیک به رییس جمهور قدم بر می‌داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار