گنبد نمکی در مسیر جاده مشکلاتی را بوجود آورده که مطالعات فراوانی نیز روی آن انجام گرفته و به نتایج نهایی رسیده ایم و با رفع این مشکل نهایتا تا دوماه آینده این جاده تکمیل خواهد شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نخل بیدار
کد خبر: ۴۸۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از نخل بیدار:سعید صداقت رئیس اداره ی راهداری فراشبند در جلسه ی شورای اداری روز گذشته ی شهرستان فراشبند با ارائه ی گزارشی از روند پیشروی این پروژه گفت: این جاده سال 86 به تصویب رسید و سال 87 با اعتبارات ملی واستانی کارش آغاز شد و قرار بود تا سال 92 تکمیل وبه بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه با 30 درصد تکمیل تحویل دولت جدید شد که امروزه از 33 کیلومتر این جاده 30 کیلومتر و200 متر آن آسفالت شده و 2 کیلومتر و800 متر آن آسفالت نشده که در این مکان گنبد نمکی وجود دارد و مشکلاتی بوجود آورده است.

صداقت عدم افتتاح به موقع این جاده را اول مطالبات عقب مانده ی پیمانکار خواند و سپس وجود گنبد نمکی در بین جاده.

وی با اشاره به مکان تقاطع این جاده به جاده ی عسلویه گفت: در این مورد هم کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و باید 21 هزار مترمکعب خاکریزی صورت می گرفت که تاکنون بیش از 18 هزار متر مکعب آن صورت گرفته.

رئیس اداره ی راهداری فراشبند خاطر نشان کرد: اگر مشکل گنبد نمکی که مطالعات فراوانی نیز روی آن انجام گرفته حل شود تقریبا کار تمام شده و دوماه یا نهایتا تا دهه ی مبارک فجر این جاده افتتاح خواهد شد.

وی در مورد جاده ی نوجین-مسقان– شیراز نیز گفت: راهگشایی این جاده بصورت کامل انجام شده و امید است پس از پایان جاده فراشبند – فیروزاباد این جاده نیز کد دار شود و این پروژه نیز آغاز گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار