فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛
کد خبر: ۴۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 18 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ بابایی فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: با عکس العمل سریع و به موقع ماموران پلیس آگاهی گراش دو سارق حرفه‌ای که در حین سرقت منزل بودند در اقدامی غافلگیرانه پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دو سارق حرفه ایی منزل به هویت م.‌ی و ع. خ. را شناسایی و دستگیر کردند.


سرهنگ بابایی اظهار داشت: از این دو متهم دوکیلو طلا، ۳ لب تاپ و اسلحه در حین سرقت منزل کشف شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و پرونده تکمیل به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت منزل با همدستی دو نفر از سارقان سابقه دار در این شهرستان اعتراف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان گراش از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و نصب سیستم‌های ایمنی از نگهداری وجه نقد و اشیا قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار