در آستانه شروع سال تحصیلی، بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بقیه الله نوشت افزار ایرانی اسلامی در سراسر کشور توزیع می‌کند.
کد خبر: ۴۸۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: فرمانده سپاه بقیه الله شیراز گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در پاسخ به نگرانی خانواده‌های دغدغه‌مند در حوزه تهیه نوشت افزار هماهنگ با هنجار‌های اجتماعی مجموعه کاملی از محصولات نوشت افزار ایرانی و اسلامی را تهیه و عرضه می‌کند.
سرهنگ محمد جعفر دوستدار، رفع مشکل سیستم توزیع برای محصولات فرهنگی و ارزشی، دسترسی آسان خانواده به محصولات هماهنگ با هنجارهای اجتماعی و حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی را از مهم‌ترین اهداف این کار عنوان کرد.
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز با بیان اینکه در مرحله اول توزیع محصولات در تعداد قابل توجهی از مدارس شیراز و همزمان با توزیع پوشاک و فرم مدارس انجام شد افزود: مرحله دوم این توزیع از اوایل شهریور ماه در ۸ نقطه شیراز در قالب نمایشگاه‌های عرضه محصولات انجام می‌شود.
سرهنگ دوستدار، همچنین از آمادگی ارائه محصولات در مساجد خبر داد و گفت: جوانان علاقمند مساجد می‌توانند با ارائه محصولات در مساجد خود در ترویج فرهنگ اسلامی در محله شان سهیم شوند.
نوشت افزار امین و مینا که امسال بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بقیه الله کار تهیه آن را به عهده دارد قاصدک، شکرستان، غزال، پارس، آریا، آزاده، آسمان، و هیرون از جمله مجموعه هایی هستند که به کار تولیدات محصولات می‌پردازند و در نمایشگاه‌های مورد استفاده از این مجموعه‌ها کار ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار