تصادف یک خودرو با یک دختر بچه متکدی در روستای شوسنی ضامنی منجر به فوت وی شده است. حضور این متکدی به شهرداری چند روز قبل گزارش شده بود و افرادی خواستار جمع اوری متکدیان از مسیر تردد خودرو شده بودند.
کد خبر: ۴۸۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از خبرنورآباد:بر اساس گزارش های دریافتی از چند نفر از اهالی روستای شوسنی ضامنی براثر برخورد یک خودرو با یک دختر بچه متکدی در روستای شوسنی ضامنی منجر به فوت وی شده است.
این دختر بچه همراه یک خانم که مدتی در نزدیکی روستای شوسنی ضامنی روبروی اهن الاتی هوشمندی گدایی میکرد ترس چنین روزی را به دل مردم این روستا انداخته بود چرا که مقام و جان یک انسان در اولویت میباشد و به همین دلیل موضوع را با مسوولان انتظامی مربوطه در میان میگذارند تا در راستای مقابله با فرهنگ نادرست تکدی گری و اصلاح جامعه  از حضور این خانم و دختر بچه در مسیر تردد جلوگیری کند و مسوولان انتظامی این اقدام را وظیفه شهرداری اعلام میکنند.
فرد پیگیر کننده به شهرداری مصیری رجوع کرده و موضوع را به شهردار شهر مصیری اطلاع میدهد که شهرداری قول اقدامات مقتضی را میدهند و این دستور طبق شنیده ها نیز از سوی شورای شهر مصیری شفاها به شهردار گوشزد میشود ولی تعلل در همین چند روز موجب تصادف و فوت این دختر هشت ساله متکدی میشود.
پدیده تکدی گری در ممسنی و رستم تا حدی علنی شده است که بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه های محلی منتشر شد ولی باز شاهد حضور فراوان انها در سطح شهر بودیم و هستیم در حالی که قاعدتا برخورد با این پدیده وظیفه یک نهاد میباشد.
از انجایی که اکثر متکدیان از اتباع پاکستانی هستند احتمال دخالت افرادی در سازماندهی انها بسیار بالاست و امید است که مسوولان شناسایی این افراد و برخورد قاطع با انها را در دستور کار قرار دهند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ممسنی و رستم نباشیم.
حال باید دید توجیه مسوول مربوطه در شهرستان رستم که احتمالا شهرداری شهر مصیری است در این خصوص چیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار