نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: به شهادت رساندن مظلومانه شهید محسن حججی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) در سوریه توسط داعش، تاوان سختی برای این گروه تروریستی تکفیری به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۴۸۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز، آمریکا را عامل جنایات در جهان اسلام در هفت دهه گذشته دانست و افزود: واشنگتن در حالی ادعای مبارزه با تروریسم دارد که در یک ماه گذشته با حمله به مواضع حشد الشعبی در عراق، ارتش مقاومت را دچار از هم گسیختگی کرد و اینچنین زمینه ساز پیشروی داعش و به اسارت گرفتن شماری افراد شد. 
وی اظهار کرد: در میان اسیران عزیز ما و عزیز دنیای اسلام، محسن حججی بود که در حال اسارت مردانگی خود را نشان داد و شهادت او موجی نه تنها در سطح منطقه ایجاد کرد بلکه در سطح دنیا نیز تاثیرگذار بود و خبرگزاری های جهان شهادت مظلومانه او را منعکس کردند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امیدوارم هسته های مقاومت در کشورهایی که در حال مبارزه با آمریکا هستند همانند سوریه ، عراق ، یمن ، لبنان و ... انتقام خون این عزیز و این شهید و همه شهدایی که همانند این شهید مظلومانه در اسارت به شهادت رسیدند از دشمنان بگیرند و زمین را از لوث وجود داعش و همه گروه های تکفیری پاک کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اقدام های خصمانه دشمنان، ارتقای قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور امروز ضرورتی اجتناب ناپذیر است و هر گونه بی توجهی در این عرصه زمینه ساز خسران و گرفتاری است. 
آیت الله ایمانی با اشاره به صنایع دفاعی مستقر در استان فارس گفت: هم اینک ابزار پیچیده دفاعی در شهر شیراز ساخته و تحویل نیروهای نظامی کشور می شود. 
وی ادامه داد: باید صنایع دفاعی کشور را قدر بدانیم و از دست اندرکاران آنها حمایت کنیم تا بتوانند کارهای بهتر ، جالب تر و اثرگذارتر برای دفاع از مملکت و بازدارندگی مملکت انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار