مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: دولت دوازدهم توان خود را در جهت رفع بیکاری، اشتغال و مسکن جوانان بگذارند.
کد خبر: ۴۸۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سجاد رئیسی  در خصوص رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت بیان کرد: وزرایی که از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند بدانند که در برابر تک‌تک افراد جامعه مسئولیت دارند و باید هر چه در توان دارند جهت رفع مشکلات مردم ازجمله بیکاری، اشتغال و مسکن جوانان بکار بگیرند.

وی گفت: امروز کشور در چند عرصه مهم به‌ویژه عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی دارای مشکلاتی است و به نظر می‌رسد که کارهایی که تاکنون از سوی مسؤولان مربوطه انجام‌گرفته نتوانسته است آن‌چنان‌که بایدوشاید برطرف‌کننده مشکلات باشد.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور و وزرای محترم بدانید که مردم منتظر عملی کردن وعده‌های انتخاباتی از سوی شما هستند که می‌توان از رفع مشکل بیکاری و مسکن و... نام برد.

رئیسی در ادامه گفت: برای برطرف کردن برخی مشکلات فقط کافی است به نقاط ضعف دولت یازدهم نگاهی کرد و آنان را برطرف کرد و نقاط قوت را نیز بیش‌ازپیش تقویت کرد و این کار با مدیرانی که روحیه جهادی دارند بسیار راحت‌تر صورت می‌گیرند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون بابیان اینکه دولت در سال‌های گذشته در بحث اقتصاد و اشتغال نتوانست کارهای مؤثر و کارآمدی را انجام دهد. متذکر شد: یکی از مشکلات دولت یازدهم این بود که به ظرفیت‌های داخلی توجه لازم را نداشت و این در حالی است که راه‌حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است

رئیسی در پایان بیان داشت: حال باید دید که دولت دوازدهم در فرصت چهارساله خود تا چه اندازه می‌تواند به وعده‌هایی که در مناظرات انتخاباتی به مردم داده است جامه عمل بپوشاند و خدماتی مناسب با جایگاه مردم جمهوری اسلامی ایران را ارائه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار