مشکل معیشت مرزنشینان طی 4 سال گذشته سازمان دهی شد، امروز کولبران با عزت زندگی خواهند کرد و دیگر دلالان نخواهند توانست که حق آنان را پایمال کنند و اینها از جمله اقداماتی است که از سوی رحمانی‌فضلی انجام شده است.
کد خبر: ۴۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی و رستم در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور، اظهار داشت: ما در بین دستگاه‌ها و وزاتخانه‌های اجرایی همه اشخاص را در حال تلاش می‌بینیم اما فکر نمی‌کنم که وزاتخانه‌ای به گسترده‌ای وزارت کشور وجود داشته باشد، از حیث موضوع‌های اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی احوال شخصیه افراد و بسیاری از مسائل مهم بر عهده وزارت کشور است.

وی با بیان اینکه حتی شناسنامه‌ای که برای افراد صادر می‌شود نیز زیر نظر وزارت کشور است افزود: از لحاظ جغرافیایی از مرکز تهران تا آخرین روستاهای کشور در حوزه مسئولیتی وزارت کشور قرار دارد، قطعا در این وزارتخانه اشکالاتی نیز وجود دارد و از نظر وزیر و ما این امری طبیعی تلقی می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: در خصوص عملکرد رحمانی‌فضلی در حوزه‌های مختلف چند نکته است که باید آن را بیان کنم؛ نکته اول مباحث سیاسی و مسئله انتخابات است و این انتخابات برگ زرینی بود که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در بخش‌های مختلف و این شور و نشاط و مشارکت بی‌سابقه است؛ در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری حداکثر 39 میلیون نفر در انتخابات شرکت می‌کردند اما در این دوره قریب بر 42 میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند.

وی بیان داشت: در انتخابات شورای شهر و روستا 300 هزار داوطلب وجود داشت؛ وزارت کشور در اوج تعطیلات(29 اسفند تا 6 فروردین) در جهت ثبت‌نام از دواطلبان انتخابات تلاشی جهادی کرد اما در نهایت ثبت نام‌ها به درستی انجام گرفت و نتیجه آن انتخاباتی شد که مشاهده کردید.

گودرزی ادامه داد: در انتخابات دوره اول مجلس یک صندوق باطل نشد و در انتخابات ریاست جمهوری حتی یک رای باطل نشد؛ این مسائل به عنوان شاخصی بیانگر این است که اقدامات موثری انجام شده که این حرکت عظیم و ارزشمند مردم به نمایش گذاشته شود.

نماینده مردم ممسنی تاکید کرد: در حوزه سیاسی در کمیسیون ماده 10 احزاب از هر جناح و حزبی تمامی درخواست‌های احزاب و تشکل‌ها پاسخ داده شده است، تشکل‌های مختلفی موفق به اخذ مجوز شده‌اند و این اقدامات ارزشمندی است که توسط رحمانی‌فضلی صورت گرفته است.

گودرزی اضافه کرد: همچنین در حوزه امنیتی از سال 80 تا 92 ، 25 دستورالعمل و طرح امنیتی در وزارت کشور مصوب و طی 4 سال گذشته 30 طرح و آیین نامه امنیتی تثبیت شده است.

وی گفت: مشکل معیشت مرزنشینان طی 4 سال گذشته سازمان دهی شد، امروز کولبران با عزت زندگی خواهند کرد و دیگر دلالان نخواهند توانست که حق آنان را پایمال کنند و اینها از جمله اقداماتی است که از سوی رحمانی‌فضلی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار