نماینده مردم نور و محمودآباد گفت
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: مشکل مردم کمبود منابع مادی و انسانی نیست بلکه فقدان تفکر مدیریت جهادی است مدیریتی که اخلاص داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از رویداد 24:صفرعلی اسماعیلی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور،‌ با تشکر از زحمات کابینه یازدهم، گفت: ایشان را انقلابی، پرتلاش و زحمتکش می‌دانم و مخالفتم صرفا با برنامه‌های ایشان است.

وی با انتقاد از عملکرد چهارساله وزیر کشور، گفت: انتقاداتم جنبه اصلاحی دارد. استانداران شما فرماندهی ستاد مقاومتی را برعهده دارند. عملکردتان را در این حوزه برای نمایندگان مردم توضیح دهید. تا چه اندازه توانستید مسئله اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانید؟

وی گفت: ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز جزو برنامه‌های پیشنهادی شماست. آنان از خدمات عمومی استفاده می‌کنند و اما هیچ پرداختی به دولت ندارند، اما کارگر زحمت‌کش ایرانی 30 درصد حق بیمه پرداخت می‌کند. چرا هویت این افراد نباید معلوم شود. آیا پروژه دستگیری اتباع بیگانه نتیجه بخش بوده است؟

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در ماده 80 برنامه ششم دولت به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مکلف شده است. در فصل دوم به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، طلاق، ناهنجاری‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی اشاره شده آیا توانسته‌اید جلوی این ناهنجاری‌ها را بگیرید؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای پیشگیری از قاچاق کالا، ارز و مواد مخدر است. هر سه این مسئله جوانان کشور را تهدید می‌کند برای حل این مشکلات چه برنامه‌هایی دارید؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار