چند روزی است که تعدادی از شبکه های اجتماعی مخالف نظام و خارج شهرستان در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه علیه دادگستری و بیمارستان ممسنی با انتشار متنی حاوی تهمت، افترا و دروغ با انگشت گذاشتن بر ماجرای دکتر رزمجویی پس از دوسال بصورت ماجرایی جدید سعی در ایجاد تفرقه دارند که موضوع از سوی مقامات تکذیب شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از خبر نوآباد:بیش از یک هفته از انتشار خبری مبنی بر شلاق زدن بر صورت یک جراح زن در شهرستان نورآباد استان فارس در شبکه های اجتماعی شهرستان میگذرد.
متن پیام که طبق گفته منابع اگاه ریشه ای خارج از شهرستان دارد در واقع ماجرای خانم دکتر رزمجویی را مجددا در شبکه های اجتماعی با ضد و نقیض هایی با واقعیت در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند تا از هر وسیله برای ایجاد شکاف بین قوا استفاده برده و اب در اسیاب دشمن بریزند.

در این پیام امده است"دیشب دادستان شهرستان با هیات همراه به بیمارستان مراجعه کردند وجراح در حال ویزیت تعدادی از بیماران بود از ایشان خواستند جهت ویزیت بیماری به سفارش دادستان سریعا حضور یابد، جراح عنوان کردند مثل بقیه بیماران توصف انتظار باشد تا حقی از کسی ضایع نشود،این سخن به گوش دادستان رسید وعنوان کرد یا سریعا حضور یابد یا تنبیه اش میکنم،بعد از حضور جراح و ویزیت بیمار، مجددا دادستان عنوان کرد دوباره باید بربالین بیمار حضور یابد،جراح عنوان کرد بنده مریض دارم وفعلا نیازی به ویزیت مجدد نیست... سریعا ایشان را دستبند زدند وبه آگاهی شهرستان بردند وبه گواهی اطرافیان وزخمهای سروصورت خودش ومادرش را جلوی زجه های بچه سه ساله اش آنقدر شلاق زدند که آثار وزخم آنها بر صورت جراح کاملا مشخص بود،،،
اکثر بیمارستانهای شهرستانهای استان فارس بیمارستان ومطب ها را تعطیل کردند وبرخی استانهای همجوار اعلام آمادگی کردند و تا برکناری دادستان وقاضی کشیک این روند ادامه خواهد داشت....
لطفا انتشار دهید تا مردم عدالت قوه قضاییه را مشاهده کنند...ایشان از بهترین و مردم دارترین جراحهای استان فارس بود کسانيکه با ایشان برخورد داشتند خود شاهد بودند
خانم دکتر فروغ رزمجویی . "

حال برخی از رسانه های ضد انقلاب با انتشار مجددا آن و اضافه کردن چاشنی های دروغ، تهمت و جریان سازی به دنبال شایعه سازی و.
دکتر رحمانی رئیس شبکه بهداشت ممسنی در این خصوص گفت:  این مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی  در هفته های اخیر از داخل شهرستان نبوده و از جای دیگر برنامه ریزی و منتشر می شود. مردم بدانند اتفاق جدیدی نیفتاده است و اداره بازرسی هم این موضوع را بررسی کرد و اعلام کردیم  که حادثه ای رخ نداده و این شایعه سازی برخی افراد مجهول الحال است.

خوشبختانه رابطه بیمارستان ولیعصر نورآباد ممسنی با دادگستری و نیروی انتظامی بسیاری عالی است و همکاری های شبانه روزی داریم آنها مانند دیگر مراکز بهداشتی کشور در ایجاد نظم و امنیت بیمارستان با ما پیمان دارند و خوشبختانه در این راستا تلاش شبانه روزی انجام می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار