معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره جابر بن حیان یک رقابت سالم مبتنی بر یافته های علمی و پژوهشی است.
کد خبر: ۴۸۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از برنا:علی عسکر جمشیدی در جمع دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان گفت: این جشنواره یک رقابت سالم مبتنی بر یافته های علمی و پژوهشی است .
وی ضمن اشاره مشارکت 32 درصدی دانش آموزان ابتدایی فارس در  جشنواره جابر گفت: نهایت تلاش ما این است تا با دقت و نهایت عدالت دانش آموزان از نقاط مختلف استان بتوانند در این طرح شرکت کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان بر اساس هدایت معلمین و راهبران آموزشی توانمندی های خود را در قالب طرح های مختلف به این جشنواره ارائه می دهند و بر اساس قضاوت داوران،  نمایندگان استان برای حضور در جشنواره کشوری انتخاب می شوند.
جمشیدی گفت: راه یابی  به این محله از  جشنواره بر اساس ویژگی های خاص دانش آموزان  و حاصل اعتماد به نفس ، علاقمندی به درس و فعالیت های علمی و حساسیت اولیای دانش آموزان به امر تعلیم و تربیت می باشد.
وی خطاب به دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره جابر گفت: باید تلاش کنید تا  نماینده شایسته ای برای همه دانش آموزان فارس باشند ، چرا که  رعایت نظم و آداب اجتماعی  مهمتر از رقابت علمی جشنواره است و کسی که بتواند در این زمینه نماینده خوبی برای  استان باشد قطعا موفق است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: توجه به توصیه های مربیان ، همدلی و همکاری دانش آموزان در کارهای گروهی ، شادابی و نشاط همه دانش آموزان در این برنامه علمی بسیار با اهمیت است و شما در این جشنواره علاوه بر  حضور در رقابت علمی ، در حال تمرین آداب اجتماعی و افزایش مهارت های زندگی خود  نیز هستید.
رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی آموزش و پرورش فارس نیز  گفت: در مرحله آموزشگاهی ششمین جشنواره پروژه های علمی جابربن حیان ، بیش از 150 هزار دانش آموز دختر و پسر  ابتدایی از مناطق مختلف استان فارس شرکت کردند.
عبدالعظیم فرجی افزود:  بر اساس داوری های انجام شده  از یاین تعداد  یک هزار و 368  دانش آموز موفق به حضور در مرحله قطبی  شدند که 120 نفر آنها  به مرحله استانی  راه یافتند.
وی همچنین گفت:  از این تعداد نیز 10 دانش آموز به عنوان منتخب استانی در مر حله کشوری حضور خواهند داشت.
گفتنی است  مرحله کشوری ششمین جشنواره پروژه های علمی جابربن حیان از یکم تا سوم شهریور ماه 96 با حضور دانش آموزان منتخب سراسر کشور در پردیس فرهنگیان شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار