معاون سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: به‌عنوان یک فرهنگی که 28 سال در بدنه آموزش‌وپرورش خدمت کرده‌ام براین باورم که با گذشت 6 سال از اجرای سند تحول بنیادین هنوز به اهداف این سند دست پیدا نکرده‌ایم.
کد خبر: ۴۸۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل پز فارس: اردشیر دهقان در آئین اختتامیه اردوی ملی مربیان برگزیده و پیشتاز 6 استان جنوبی کشور درسخنانی اظهار داشت: مسیر آموزش‌وپرورش در طی 40 و 50 سال گذشته به دلیل اینکه حاشیه جایگزین متن گردیده به انحراف کشیده شده  و شاهد خروجی و محصول بی‌کیفیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافعان حرم به‌ویژه شهید حججی  که برای دفاع از حریم  ولایت  جان خود را  از دست داده و به خیل شهدا پیوسته است از این قاعده مستنی هستند.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: دانش آموزان  در فضای محصور مدرسه رشد نمی‌کنند  و نیاز به فعالیت‌های گروهی  و پر کردن اوقات فراغت دارد، و نیز حضور فعال  تشکل‌های مردم‌نهاد  در فضاهای آموزشی ضروری است.

دهقان بیان داشت: در سازمان دانش‌آموزی با کمک و همکاری مربیان که فرماندهان عرصه فرهنگی هستند شورونشاط را در مدارس فراهم آورده تادانش  آموزان  با شوق بیشتری وارد مدارس شوند به مهارت‌آموزی و کسب دانش به پردازند.

وی اضافه کرد: نیروی کارآمد، برنامه مناسب  و زیرساخت‌های مهارتی مهم‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی است و با برنامه‌ریزی منسجم تا 5 سال آینده این سازمان برای ارائه فعالیت‌های خود نیازی به یک ریال اعتبارات دولتی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار