کلنگ احداث دفتر هیات پهلوانی و زورخانه ای ابرکوه با حضور کهن کسوتان و پیشکسوتان زورخانه ای شیراز در ابرکوه به زمین زده شد.
کد خبر: ۴۸۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 20 August 2017
تابناک فارس:کهن کسوتان و پیشکسوتان زورخانه ای شیراز در مراسم سالروز ورود آزدگان به میهن اسلامی در زورخانه پوریای ولی ابرکوه حضور یافتند.  

این مراسم سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور کهن کسوتان و پیشکسوتان، رئیس و دبیرهیئت پهلوانی شیراز در زورخانه پوریای ولی ابرکوه برگزار شد .

کهن کسوتان و پیشکسوتان شیراز که به مدت دو روز در این شهرستان حضور داشتند ابتدا در روز اول مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت پهلوانی شهرستان ابرکوه قرار گرفته و در ادامه ورزشکاران شیراز با حضور در زورخانه پوریای ولی ابرکوه به اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای پرداختند.

 

 

در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان، جعفر پور رئیس کمیته داوران فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران، روغنی دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد، نعمتی مسئول کمیته شهرستانهای هیئت پهلوانی یزد، پیشکسوتان شهرستان ابرکوه و نماینده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابرکوه و جمع کثیری از مردم شهید پرور ابرکوه حضور داشتند.

در پایان این مراسم از طرف هیئت پهلوانی شهرستان ابرکوه از رییس هیئت پهلوانی شیراز، مدیر زورخانه پوریای ولی ابرکوه، دبیر وقت هیئت پهلوانی شهرستان با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد و از طرف هیئت پهلوانی شیراز از هیئت پهلوانی شهرستان ابرکوه تجلیل شد.

همچنین کلنگ احداث ساخت دفتر هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان ابرکوه با متراژ حدود 60 متر مربع با حضور روسای اداره ورزش وجوانان، هیئت پهلوانی شهرستان ابرکوه و شیراز، رئیس کمیته داوران فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی و ایران و پیشکسوتان به زمین زده شد.

در دومین روز نیز با هماهنگی هیئت پهلوانی و اداره ورزش و جوانان ابرکوه، کهن کسوتان و پیشکسوتان شیراز از آثار باستانی شهرستان ابرکوه بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار