شهردار جدید شیراز گفت
شهردار جدید شیراز با بیان اینکه معتقد به عدالت اجتماعی هستم، اظهار داشت: امکانات بدون در نظر گرفتن شمال شهر یا جنوب شهر بودن باید بین مردم توزیع شود.
کد خبر: ۴۸۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 20 August 2017
عبدالحمید معافیان که شامگاه گذشته به اتفاق آراء توسط شورای شهر به عنوان شهردار جدید شیراز برگزیده شد اظهار داشت: آقای پاک‌فطرت شهردار خوبی برای شیراز بود و بنده نقدی به ایشان ندارم، البته هیچ‌کس مُبرّا از نقد نیست اما ایشان کارنامه عملی خوبی برای 7 سال مدیریت شهرداری شیراز دارند و حتماً از حضور و تجربیات‌شان استفاده خواهم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا از کاندیداهای تصدی شهردار شیراز که به نفع شما کناره‌گیری کردند به‌عنوان معاون استفاده خواهید کرد، ادامه داد: از ظرفیت‌های انسانی استفاده خواهم کرد، کسانی که از بنده حمایت کردند سابقه مدیریت شهری را دارند و با من همکاری خواهند کرد.

معافیان در خصوص ضرورت برقراری عدالت شهری و رفع تبعیض در ارائه امکانات و خدمات شهری به شهروندان تصریح کرد: بهبود شرایط زندگی برای شهروندان شیرازی به‌ویژه حاشیه‌نشین‌ها ضروری است و بنده معتقد به عدالت اجتماعی هستم، امکانات بدون در نظر گرفتن شمال شهر یا جنوب شهر بودن باید بین مردم توزیع شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: سال‌ها با آقای نجفی شهردار منتخب شهر تهران دوست و همکار بودم و با توجه به همفکری مشترک با ایشان در خصوص مسائل گریبان‌گیر تهران و شیراز تبادل تجربه خواهم کرد.

شهردار جدید شیراز مهم‌ترین برنامه‌های خود را توسعه فعالیت‌های فرهنگی، انجام پروژه‌های نیمه‌تمام، رعایت حقوق شهروندی، ایجاد فضای آرام و بانشاط برای شهروندان و حفظ و توسعه فضای سبز شهری دانست.

معافیان در خصوص شبهات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سوابق سیاسی و امنیتی خود گفت: هیچ‌گونه محکومیت سیاسی نداشتم و هیچ‌کدام از مقامات امنیتی این مباحث را تائید یا رد نکردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار