فضل‌الله‌پور هدف اصلی گروه‌های جهادی را رفع محرومیت‌زدایی و تربیت جوانان انقلابی برای مدیریت كشور دانست.
کد خبر: ۴۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 21 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:میثم فضل‌الله‌پور، مدیر حركت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس امروز، ۳۰ مرداد در جمع خبرنگاران از فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی در قالب‌های تخصصی و عمومی در این استان خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد از گروه‌های جهادی استان فارس هم‌اینك فعال هستند.

وی به فعالیت‌های ایام تابستان این گروه‌ها اشاره كرد و گفت: در تابستان امسال ۸۶ گروه جهادی در قالب تیم‌های ۱۰ تا۱۰۰ نفره به مناطق محروم استان خدمات رسانی كردند.

فضل‌الله‌پور هدف اصلی گروه‌های جهادی را رفع محرومیت‌زدایی و تربیت جوانان انقلابی برای مدیریت كشور دانست و گفت: علاوه برانجام فعالیت در روستاهای محروم استان فارس، برنامه‌هایی برای عمران و آبادانی و رفع بخشی از مشكلات حاشیه‌های شهر شیراز داریم.

مدیر حركت‌های جهادی بسیج دانشجویی فارس از رسانه‌ها و خبرنگاران درخواست كرد برای رونق بیشتر اردوهای جهادی مطالبات این گروه‌ها را از دستگاه‌های مختلف مطرح و دنبال كنند.

سجاد آزمند، مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی استان فارس نیز در این جلسه گفت: مهم‌ترین دغدغه گروه‌های جهادی نبود بانك اطلاعاتی مورد نیاز از مناطق محروم است.

وی با اشاره به لزوم تهیه بانك اطلاعات با هدف اجرای بهتر برنامه‌های گروه‌های جهادی، گفت: با همكاری گروه‌های فرهنگی، قرار است یك جشنواره فرهنگی هنری در سال تحصیلی جدید برگزار شود.

محمد امین‌پور خسروانی،‌ مسئول گروه جهاد دانشجویی دانشگاه شیراز، نقطه اصلی محرومیت‌ها را اشتغال، كمبود آب و همچنین نداشتن روحانی در روستاها دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار