نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با انتقاد از عدم ارائه گزارش بانک‌های خصوصی از ارائه مانده منابع و تسهیلات خود گفت: جان نحیف اقتصاد و تولید به مراقبت بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۴۸۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 23 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدصادق حمیدیان در نشست شورای اداری استانداری فارس که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: امروز بانک‌های خصوصی حتی گزارش مانده منابع و مصارف و تسهیم تسهیلات خود را به‌مانند بانک‌های دولتی ارائه نمی‌دهند که انتظار می‌رود با افزایش اختیار استانداران، با این قضیه برخورد شود.

وی با بیان اینکه فضای کسب‌وکار در استان فارس بهبود پیدا کرده است، افزود: بنا به گزارش اتاق بازرگانی ایران، استان فارس با 58/5 درصد رشد در شاخص‌ها، در رتبه چهارم بهبود فضای کسب‌وکار کشور قرار گرفته است.

حمیدیان توجه ویژه به اقدامات پیشگیرانه از توسعه زیرساخت‌های قاچاق، تجهیز منابع موردنیاز تولید و ترویج پارادایم تولید در ذهن مدیران اجرایی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در دو سال گذشته با تأسیس دفاتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در استانداری فارس، اقدامات بسیار خوبی در بهبود فضای کسب‌وکار استان انجام شده است.

وی در پایان نیز اظهار داشت: جان نحیف و پر از درد اقتصاد و تولید صنعتی به مراقبت بیشتری نیاز دارد و این تن رنجور اکسیژن بیشتری می‌طلبد که امیدواریم با توجه به منویات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، توجه مسؤولان به این حوزه بیشتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار