مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از افتتاح ۲ مجموعه گردشگری با اعتبار ۴۸۵ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 23 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: صنعت گردشگری نقش عمده‌ای در اقتصاد ایفا می‌کند و می‌توان با افزایش سرمایه‌گذاری در آن از پیامد‌های اقتصادی گردشگری بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری همواره به عنوان یکی از فرصت‌های جذاب برای سود‌آوری و اشتغال‌زایی مورد توجه فعالان اقتصادی بوده است و باید از فرصت‌های بی‌نظیر و بکر طبیعی و جغرافیایی و وجود اماکن تاریخی در استان برای سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این صنعت پاک بهره‌مند شد.

امیری تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های دولت و فراهم کردن زمینه امنیت سیاست خارجی و اقتصادی بایستی از این فرصت طلایی برای توسعه و رونق گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به اینکه ۲ طرح سرمایه‌گذاری در هفته دولت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: مجموعه گردشگری هفت دریا با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد یکی از طرح‌هایی است که درهفته دولت افتتاح می‌شود و زمینه اشتغال ۴۵ نفر را فراهم می‌کند.

امیری ادامه داد: دومین طرح که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، مجتمع توریستی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۵ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: با افتتاح این طرح زمینه اشتغال ۵۰ نفر امکانپذیر می‌شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار