سید محمدصادق خرازی گفت
راه اصلاحات، صحبت مدام از آزادی نیست؛ گرچه آزادی بزرگ‌ترین هدیه خداوند به انسان است، باید دانست انسان، عدالت و شرف انسانی بر آزادی فضیلت دارد.
کد خبر: ۴۸۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 23 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایلنا:سید محمدصادق خرازی در همایش «مدیریت کارآمد شهری با رویکرد توسعه پایدار»که در شیراز برگزار شد، با اشاره به معضلات بسیار کلان‌شهرهای کشور گفت: بی‌توجهی‌ها در دولت‌های گوناگون باعث بروز معضلاتی برای کشور شده است که به سبب  بی توجهی همه‌جانبه به مفهوم توسعه رخ داده، درنتیجه در توسعه شهرها انسان فراموش‌ شده است.

سفیر سابق ایران در فرانسه با اشاره به بی‌تناسبی الگوی مدیریت شهری در ابعاد گوناگون در کشور تصریح کرد: در کلان‌شهری مانند تهران که شهری پر بحران است،  زنان بی‌سرپرست زیادی داریم و آسیب‌های اجتماعی بسیاری در این شهر دیده می‌شود.

خرازی اضافه کرد: در توسعه شهرها به آسیب‌های اجتماعی رسیدگی نکرده‌ایم. نتیجه اینکه برخی متخصصان، بزرگانی که بحث عدالت و توسعه و پیشرفت را مطرح می‌کردند زیر سئوال می‌برند، وجود شهرهایی گسترده است که مردم در آن آسایش ندارند.

وی با اشاره به اختلاف طبقاتی در شهر تهران گفت: ایجاد باغ و باغستان و پارک خوب است؛ اما مهم‌تر از آن انسان است، چراکه نمی‌شود انسانی سرخورده را بزک کرد و گفت حالش خوب است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود: اگر بخواهیم در تاریخ بمانیم باید شهری ارائه کنیم که در آن عدالت، پاکیزگی، طهارت، زندگی یکسان برای تمام مردم دیده شود و سری بدون شام بر زمین گذاشته نشود.

خرازی تاکید کرد: مدیران و اعضای شوراها به‌جای رقابت‌های درونی به فکر مردم باشند؛ چراکه هیچ عبادتی بزرگ‌تر از خدمت به مردم نیست.

وی افزود: راه اصلاحات، صحبت مدام از آزادی نیست؛ گرچه آزادی بزرگ‌ترین هدیه خداوند به انسان است، باید دانست انسان، عدالت و شرف انسانی بر آزادی فضیلت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار