طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان فارس ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 24 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:جعفر صبوری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در این طرح که برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی تا دکتری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی در نظر گرفته شده است، کارورزان حداقل ۴ تا ۶ ماه متناسب با ظرفیت بنگاه واحدهای پذیرنده آن‌ها مشغول به کار شده و می‌توانند از مزایای کمک هزینه آموزشی و بیمه مسئولیت مدنی بهره‌مند شوند.


وی افزود: طرح کارورزی یک دوره آموزشی عملی و کاربردی است که تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه Asarearsines.gov.ir/: از نزدیک با تولید و فضای کار آشنا شوند.


صبوری با بیان اینکه سهمیه استان فارس هفت هزار و ۵۶۰ نفر که معادل پنج و شش دهم درصد سهمیه کل کشور که ۱۵۰ هزار نفر است، ادامه داد: کارورزان بخش کشاورزی و واحدهای پذیرنده می‌بایست برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی ۵E۹۷ ir ا. https://karvarsi.mc مراجعه و پس از تایید واحدهای پذیرنده از سوی جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه و در صورت حائز شرایط بودن، به واحدهای پذیرنده مورد تایید مراجعه کنند.


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی(دامی، شیلاتی و صنایع تبدیلی)، کلینیک‌های گیاه پزشکی و دامپزشکی و تعاونی ها و اتحادیه هاى کشاورزی، دامپروری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان واحد‌های پذیرنده می‌توانند در سامانه و به ازای هر دو کارمند بیمه شده یک نفر کارورز را از طریق سامانه به خدمت گرفته و از سایر مزایای این طرح بهره‌مند شوند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار