استاندار فارس با بیان این که اعتبارات دولتی به همه روستاها تخصیص می یابد، گفت: در تخصیص اعتبارات بین شهر و روستا هیچ تفاوتی قائل نخواهیم شد و اعضای شوراها باید به خوبی آموزش ببینند و با تسلط کامل به قانون حقوق حوزه خود را مطالبه کنند.
کد خبر: ۴۸۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 24 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید محمدعلی افشانی  در آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی روستایی استان فارس که به صورت نمادین در شهرستان سپیدان برگزار شد، افزود: شورای روستا به عنوان اولین سلول تمدنی است که جمع این سلول ها پیکر جامعه را تشکیل می دهد و نقش مهمی در بهبود وضعیت عمومی مردم در آینده دارند.
استاندار فارس خطاب به اعضای شوراهای اسلامی روستاها گفت: شما نمایندگان انسان هایی کم توقع، پرکار و مولدی هستید که همواره تولید می کنند و دیگران مصرف می نمایند.
افشانی افزود: روستائیان و عشایر نقش بارزی در تولید ناخالص کشور و همچنین تامین مواد پروتئینی و محصولات کشاورزی دارند.
وی ادامه داد: هر انسانی که احساس مسئولیت داشته باشد باید اولویت نخست وی، توجه به روستائیان و تولید کنندگان باشد و این مهم وظیفه همه است.
استاندار فارس با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد، گفت: خوشبختانه انتخابات در استان بدون هیچگونه حاشیه امنیتی و با رعایت حقوق مردم برگزار شد که حاصل آن تشکیل شوراهای فعلی شهر و روستا است.
افشانی خطاب به اعضای شوراهای روستا گفت: مهم ترین کار شما تقویت نهاد شورا بوده و باید به گونه ای رفتار کنید که همه مردم چه آنهایی که به شما رای داده اند و چه آنهایی که به شخص دیگری رای داده باشند به شما اعتماد داشته باشند چرا که شما نمایندگان همه مردم هستید.
وی ادامه داد: شوراها باید بر مصوبات خود نظارت کامل داشته باشند و ما نیز بر حسب وظیفه شوراها را تقویت خواهیم کرد.
شهرستان سپیدان در فاصله 80 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار