استاندار فارس گفت: از مردم صمیمانه می خواهم که با تلاش و کوشش خود باعث عمران و آبادانی شهر خود شوند چرا که دولت فقط می تواند زیربناها را مهیا کند و این مردم هستند که می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند.
کد خبر: ۴۸۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 29 August 2017
به گزارش تابناک فارس: محمد علی افشانی در آئين بهره برداري از شبكه دولت و افتتاح ساختمان جديد فرمانداري ني ريز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: جا دارد از تمامي دست اندركاران پروژه هاي افتتاحي هفته دولت در اين شهرستان اعم از طراحان، ناظران و مجريان خصوصاً كارگران شريف كه كمتر از آنها ياد مي شود تقدير و تشكر نمايم.
 
استاندار فارس افزود: خوشبختانه استان فارس از نظر پروژه هاي اقتصادي و اجرايي وضعيت مطلوب تري نسبت به گذشته پيدا كرده و اميدوارم اين حركت شتابان تر شده و هيچگاه متوقف نشود.
 
وي به وضعيت اشتغال و بيكاري اشاره كرد و ابراز داشت: بر اساس گزارش مركز آمار ايران طي 12 سال گذشته نرخ بيكاري استان همواره از متوسط كشوري بالاتر بوده است اما در پايان اسفند 95 بر اساس گزارش همان مركز نرخ بيكاري استان براي اولين بار يك درصد از متوسط كشور كمتر شده است.
 
مهندس افشاني ادامه داد: نرخ متوسط بيكاري كشور در سال گذشته 12.4 بوده كه استان توانسته است اين نرخ را به 11.4 برساند و همچنين در بهار سال جاري نيز نرخ متوسط بيكاري كشور 12 و نرخ بيكاري استان حدود 10 بوده است.
 
استاندار فارس افزود: در هفته دولت درشهرستان ني ريز 82 پروژه با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد تومات به بهره برداري مي رسند.
 
وي به عمليات گازرساني به 5 روستا در اين شهرستان اشاره كرد و ابراز داشت: در طول مدت خدمتي دولت تدبير و اميد به 40 روستاي اين شهرستان گازرساني انجام شده است در صورتيكه طي مدت 50 ساله عمر شركت ملي گاز تا قبل از اين دولت به 8 روستا گاز رساني شده بود.
 
استاندار فارس افزود: در طول چهار سال دولت يازدهم تعداد 870 روستاي استان از نعمت گاز بهره مند شدند كه اين رقم در طول مدت 50 سال گذشته قبل از اين دولت 604 روستا بوده است.
 
وي گفت:  مقرر شده است تا پايان سال 97 به تمام روستاهاي واجد شرايط شهرستان ني ريز عمليات گازرساني انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار