حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه در شهرستان داراب روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین مالک اتوبوس جان باختند.
کد خبر: ۴۸۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 02 September 2017
علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان اعلام شد+عکس


دکتر ایرج حریرچی شامگاه جمعه در حاشیه جلسه کمیته بررسی حادثه دانش آموزان هرمزگانی در داراب فارس افزود: مصدومان با 13 آمبولانس و 2 بالگرد به شهر داراب و شیراز منتقل شدند و خوشبختانه آمبولانس های ما در 9 دقیقه اول در محل حاضر بودند.
 
وی اظهار کرد: به دلیل رسیدگی های انجام شده خارج از صحنه تصادف هیچ گونه مورد فوتی پس از انتقال مصدومان به بیمارستان نداشتیم و یه غیر از یک نفر، دیگر مصدومان در شرایط پایداری قرار دارند.
 
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک نفر از مصدومان نیاز به قطع اندام فوقانی و تحتانی دارد و دانش آموز مصدوم دیگر نیازمند قطع اندام فوقانی است.

پیکرهای جانباختگان این حادثه عصر شنبه در بندرعباس تشییع و سپس برای تدفین به شهرشان منتقل می شوند.

پلیس اعلام کرد که بر اساس گزارش های اولیه ماموران پلیس راه استان فارس، خستگی و خواب آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس بوده است.

در این گزارش آمده است: تحقیقات بیشتر برای روشن شدن ابعاد این حادثه ادامه دارد.

 این اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.

عیادت وزیر از حادثه دیدگان

عیادت وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی در سفر به داراب فارس/ عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار