این دولت افتخار دارد که بالغ بر 31 باب پروژه را با استعداد90 کلاس درس و حدود13500 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 102میلیارد ریال در سطح استان افتتاح کند که بیشترین افتتاحیه آموزش و پرورش در مهر ماه است.
کد خبر: ۴۸۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 04 September 2017
تابناک فارس به نقل از عصر فارس: راهعلی طاهری؛ بخشدار چنارشاهیجان گفت: بخش چنارشاهیجان با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر و با جمعیت شهری 30 هزار نفر، یکی از پرجمعیترین بخشهای شهرستان کازرون است که در حوزه آموزش و پرورش، دو باب مدرسه در روستای گنجهای و رشنآباد، دو باب نمازخانه خیرساز در سطح مدارس شهر، و امروز آموزشگاه خاتم الانبیاء روستای ملای انبار را با اعتباری بالغ بر4 ملیارد تومان افتتاح کردیم.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان فارس در این برنامه گفت: در هفته دولت اداره کل نوسازی بعنوان عضوی از این دولت افتخار دارد که بالغ بر 31 باب پروژه را با استعداد90 کلاس درس و حدود13500 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 102میلیارد ریال در سطح استان افتتاح کند که بیشترین افتتاحیه آموزش و پرورش در مهر ماه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه نیز گفت: پروژه 8 کلاسه خاتمالانبیاء در زمینی بالغ بر3000 متر مربع و با زیربنای 800 مترمربع و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس نیز گفت: در هفته دولت مجموعاً 1050 پروژه در همه بخشهای مختلف با اعتباری بالغ بر 303ملیارد تومان که از این اعتبارتعداد 76 پروژه با اعتباری بالغ بر 48ملیارد تومان در شهرستان کازرون انجام شده است.

رحمانی در این مراسم گفت: دولت از حدفاصل دهه فجر تاکنون 496پروژه با اعتباری بالغ بر 2774 میلیارد تومان و در مدت 6 ماه 6هزار ملیارد تومان سرمایه گزاری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار