به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم و گرامیداشت دهه ولایت جشن بزرگ غدیر در شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 09 September 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:در آستانه ۱۸ ذی الحجه عید سعید غدیر خم، مردم شهرستان سپیدان با آذین بندی و چراغانی کردن مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه، معابر، بازار، اماکن عمومی و حتی سر درب منازل، به استقبال جشن‌ها و آیین‌های بزرگداشت این عید بزرگ رفتند.

جشن‌های مردمی همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و شاد، عقد اخوت و تجدید با ولایت، اجتماعات غدیریون، تهیه و توزیع شیرینی و شربت و نذورات، از برنامه‌های گرامیداشت عید فرخنده غدیر و دهه امامت و ولایت است.بسیاری از زوج‌های جوان نیز این عید با برکت را برای جشن‌های عقد و ازدواج و آغاز زندگی مشترک خود، و برخی خانواده‌ها آن را برای نقل مکان در منزل جدید انتخاب نموده‌اند.

برهمین اساس جشن بزرگ غدیر در شهرستان سپیدان  برگزار می شود با تلاش ستادغدیر شهرستان به مناسبت عید غدیر خم جشنی بزرگ با حضور هنرمندان استانی وشهرستانی به همراه برنامه های شاد برگزار خواهد شد

 غلامرضا حبیبی دبیرستاد غدیر شهرستان سپیدان  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم افزود: این مراسم با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه ، تبیین جایگاه امامت و ولایت ، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام در بین اهالی شریف شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

 حبیبی ضمن دعوت از تمام دوستداران و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) برای حضور در این مراسم ادامه داد: مسابقه حضوری و اهدای جوائز به سادات واطعام بزرگ در روزغدیر از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

از علاقه مندان دعوت می شود جهت شرکت در جشن بزرگ عید غدیر 18 شهریورماه  ساعت 11 صبح در میدان ابوالفضل تجمع و به سمت امامزاده سید میراحمد(ع) به نشانی: خیابان امام (ره) ؛ خیابان شهید امیری  حرکت نمایند.

زمان جشن بزرگ ولایت وعید غدیر؛ شنبه18 شهریور ۹۶ ساعت 11:30 صبح  در مکان امامزاده سید میراحمد (ع)مناسبت عید سعید غدیر خم، آیین‌های جشن و شادی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار