در دومین روز از بازی های مرحله گروهی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا (ASFF) در شیراز ،تیم الف ایران مالزی را برد و تیم منتخب فارس نیز یک امتیاز از تیم کره جنوبی کسب کند.
کد خبر: ۴۹۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 10 September 2017

تابناک فارس به نقل از مهر:در دومین روز  بازی های  مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا  تیم های  منتخب فارس(ب ایران) و کره جنوبی در ورزشگاه بعثت به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم منتخب فارس که به عنوان تیم ب ایران در این رقابت ها حضور دارد توانست بازی را با نتیجه مساوی بدون گل به پایان ببرد و یک امتیاز شیرین از قهرمان دور قبل این رقابت ها ، کره جنوبی کسب کند.

تیم های هندوستان و اندونزی نیز  در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم اندونزی توانست با نتیجه ۵ بر ۲ بر تیم هندوستان غلبه کند.

در این دیدار محمدحمبالی ۲گل و محمد ریدوان ، رهما نیکو و  فردوس احمد کرنیو هر کدام یک گل برای تیم اندونزی به ثمر رساندند و  دانش پاتان آتیش خان وصابرا مانیا تجاس نیز برای تیم هندوستان هر کدام یک گل زدند.     

در ادامه بازی های روز دوم و از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم ملی فوتبال دانش آموزی ایران و مالزی  در ورزشگاه بعثت با هم دیدار کردند که در پایان تیم ایران با  دو گل یار شماره ۱۹ خود ،محمد صابری پور به برتری رسید.

در این دیدار محسن خلیلی آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران در استودیوی شبکه سراسری امید برای پخش زنده  اولین بازی تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران به عنوان میهمان حضور داشت.

در  ورزشگاه حافظیه شیرا نیز تیم های چین و سریلانکا نیز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چین با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ تیم سریلانکا را در هم کوبید .

در این دیدار برای تیم چین ژی یو آن لی ، ژان چن یی، جیان ونگ، یونگ کونگ یو ،زی یو آن لی ،مینگ تای لیو هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

برای تیم دانش آموزی سریلانکا نیز محمد اکیب ومحمدامان و ماحمد شابر هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در این دیدار یار شماره ۶ سریلانکا محمد مثنی در دقیقه ۸۰ از زمین اخراج شد و این تیم با ۱۰ نفر بازی را به پایان برد.

با پایان یافتن دومین روز رقابت ها، در گروه یک تیم اندونزی با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم تایلند با سه امتیاز دوم است و تیم های کره جنوبی و تیم منتخب فارس هم با یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.

تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.

در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا، ۲۷۰ فوتبالیست در قالب ۹ تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات ۲۴ شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار