دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فارس از آغاز فروش بلیت های اجراها ازساعت ١٠ صبح یکشنبه نوزدهم شهریور ماه جاری و بوسیله درگاه اینترنتی فرهنگ تیک، راه سامانه فروش بلیت اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 10 September 2017
 دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فارس از آغاز فروش بلیت های اجراها ازساعت ١٠ صبح یکشنبه نوزدهم شهریور ماه جاری و بوسیله درگاه اینترنتی فرهنگ تیک، راه سامانه فروش بلیت اینترنتی خبر داد و افزود: بخشی از بلیت های ویژه میهمانان برای شهرستانی ها در نظر گرفته شده که به آنها داده می شود. البته ذکر این نکته لازم است که فقط ورود تماشاگران با بلیت انجام می گیرد.

حمید وامق گفت: مخاطبان شیرازی رقابت تئاتر استان فارس برای تسهیل در روند این رویداد از اجراهای همگانی که تا ١٨ شهریور ماه جاری ادامه دارد بهره مند شوند؛حمید وامق از آغاز فروش بلیت های اجراها ازساعت ١٠ صبح یکشنبه نوزدهم شهریور ماه جاری و بوسیله درگاه اینترنتی فرهنگ تیک خیر داد.

وی با تاکید بر اینکه برای عدم ازدحام تماشاگر در تماشاخانه ها و سالن های نمایش این درخواست را دارد اعلام کرد: در شیراز در ٥ تماشخانه استاد لایق، هودی، سپاسدار پورشکیبایی، تئاتر شهر و تالار حافظ میزبان ٨ گروه از شهرستان ها و ٧ گروه از شیراز هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار