سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از ابلاغ حکم شهردار منتخب شورای شهر شیراز تا پایان هفته جاری از وزارت کشور خبر داد و گفت: در صورتی که حکم ارسال نشود بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۹۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 11 September 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه: پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

لازم به ذکر است بررسی آئین نامه داخلی شورای اسلامی شهر شیراز پس از پنج جلسه علنی به پایان رسید.

طرح دو فوریتی کمک مالی پنج میلیون و دویست هزار تومانی جهت ضیافت شام 60 نفر (داوران، میهمانان خارجی و دانش آموزان شیرازی حاضر در مسابقات) در مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز به تصویب رسید.

چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا به میزبانی شیراز و با رقابت هفت تیم خارجی و دو تیم داخلی از 17 شهریور آغاز شد و تا 25 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در این خصوص در پاسخ به این سوال که متولی مسابقات آموزش و پرورش است؛ چرا ضیافت شام را شورای شهر بر عهده دارد، گفت: در شورا آئین نامه ای مبنی بر مساعدت به اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت درخواست و سپس تصمیم گیری اعضای شورا وجود دارد لذا بر این اساس می توانیم به افراد درمانده ای که به شهرمان آمده اند و همچنین اداره هایی که درخواست همکاری مالی دارند کمک کنیم.

علی ناصری با اشاره به تعهدات ارائه شده شهرداری در ششم شهریور ماه (طی دو هفته گذشته) مبنی بر مساعدت به پنجمین مرحله رالی خاورمیانه، اظهار داشت: طبق تعهد داده شده پنج دستگاه اتوبوس و پانزده دستگاه وانت دو دیفرانسل کاپرا مجهز به بی سیم و آژیر را جهت برقراری امنیت بیشتر در مسابقات رالی خاورمیانه در شهرمان ارائه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: این مساعدت هیچ گونه بار مالی برای شهرداری نخواهد داشت.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: از این خودروها علاوه بر هدف ذکر شده، جهت آماده سازی دروازه قرآن تا هتل شیراز، نصب پرچم کشورها و آماده سازی بیلبوردهای مسابقه جهت اجرای برنامه های افتتاحیه و اختتامیه استفاده خواهند شد.

ناصری از ابلاغ حکم شهردار منتخب شورای شهر شیراز تا پایان هفته جاری از سوی وزارت کشور خبر داد و گفت: در صورتی که حکم ارسال نشود بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

وی در خصوص لیست معاونین و مدیران شهرداری از سوی شورای شهر شیراز در فضای مجازی، اظهار داشت: از صحت و سقم ماجرا اطلاعی ندارم؛ شورای شهر حق نظارت در انتخاب معاونین و مدیران شهرداری را دارد اما هیچ گونه دخالت و تحمیلی بر انتخاب ها نخواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در انتها ضمن تقدیر از کمیسیون بودجه حقوقی و اعضای شورای شهر جهت تصویب آئین نامه داخلی شورا، این امر را اتفاق مبارکی دانست و تصریح کرد: شورای پنجم توانست کار بر روی زمین مانده را بلند کند و به سرانجام برساند؛ آئین نامه های بررسی و تعیین شده چراغ راه چهارساله ما در اداره شورای شهر شیراز خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار