با حضور فرماندار شیراز ساخت بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جنوب کشور در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ 11 September 2017

تابناک فارس به نقل از تسنیم:در این مراسم که امروز برگزار شد، فرماندار  شیراز با قدردانی از سرمایه‌گذاران و  تمام افرادی  که در شروع این پروژه همکاری داشتند اظهار داشت: ساخت پارک آبی یک از ضرورت‌های مهم برای ورزش و غنی‌سازی اوقات فراغت مردم شیراز بود.

حیدر عالیشوندی با تبریک ساخت بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جنوب کشور به مردم این منطقه تصریح کرد: امیدواریم  این طرح در کمترین زمان ممکن افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

خدابخش شهبازی مالک پروژه نیز اظهار داشت: پارک آبی نوژان مروارید شیراز با مشارکت  شرکت ایرانی - ایتالیایی جاده ابریشم یونا در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع ، زیر بنای 79 هزار متر مربع  و اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در حوزه شهرداری منطقه 2 شیراز و یکی از مناطق محروم شیراز ساخته می‌شود.

شهبازی افزود: این پروژه به صورت دو سالن سرپوشیده مجزا برای آقایان و بانوان ساخته شده و دارای امکاناتی از جمله پارکینگ دو طبقه، سرسره‌های مدرن و هیجان انگیز، استخر موج، پارک کودک، سونای خشک و بخار،جکوزی، حمام سنتی ،غار نمک، سالن ماساژ پیشرفته، رودخانه متلاطم، آب‌درمانی، رستوران و کافی شاپ است.

وی گفت: در کنار این پروژه ورزشی و تفریحی ، پروژه مسکونی نیز در زمینی به مساحت 19 هزار و 150 متر مربع و زیربنای 54 هزار متر مربع  در دست ساخت است.

شهبازی گفت: این پروژه مسکونی در دو طبقه زیر زمین برای پارکینگ و انباری و هفت طبقه لابی و مسکونی با 372 واحد مسکونی، سالن چند منظوره، نماز خانه و نگهبانی  ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: از یک سال گذشته تا کنون با همکاری و  نظر مثبت مسئولان شیراز همچون فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار شیراز و شهردار منطقه دو ، زمین این پروژه خریداری  و  مقدمات کار همچون تهیه مجوز های لازم ، آزمایش خاک  و خاک‌برداری با حضور مشاورین توانمند انجام شده و هم اکنون ساخت این پروژه به صورت رسمی آغاز شده است.  
شهبازی گفت: ساخت پارک آبی در این منطقه از شیراز با با توجه به مشارکت سرمایه‌گذار خارجی، علاوه بر ایجاد فضای مناسب ورزشی برای همشهریان و هم استانی‌ها، سبب توسعه فعالیت‌های گردشگری، اقتصادی و ایجاد اشتغال برای همشهریان در شهر شیراز نیز می‌شود.

تاجری از شرکت ایرانی – ایتالیایی جاده ابریشم یونا به عنوان سرمایه‌گذار خارجی این پروژه نیز اظهار داشت:با توجه به امنیت ایجاد شده در فضای اقتصادی ایران ، شرکت ایتالیایی جاده ابریشم یونا آمادگی خود را برای مشارکت در این پروژه اعلام کرد .

وی افزود: شرکت‌های ایتالیایی در ساخت پروژه های بزرگ تفریحی در سراسر دنیا فعالیت دارند و آمادگی همکاری در ساخت پروژه‌های مختلف در سراسر ایران و شهر شیراز نیز هستند.

شهردار منطقه 2 شیراز نیز در این مراسم اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های مختلف شهری نیازمند همراهی با سرمایه‌گذاران و تسهیل مقدمات فعالیت آنها  است و ما از مشارکت اینگونه شرکت‌ها در پروژه های خود استقبال می‌کنیم.

 اکبری افزود: ایجاد یک مرکز فرهنگی ، تفریحی خوب یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه با جمعیتی حدود 200 هزار نفر بود که هم اکنون ساخت آن آغاز شده و در آینده نزدیک افتتاح و آماده بهره‌برداری و استفاده مردم منطقه و سایر هم شهریها و هم استانی‌ها می‌شود.

وی با اشاره به محل ساخت این پروژه در  بلوار احمدابن موسی  (ع)  ، ابتدای بلوار ماذون قشقایی گفت: جمعیت زیادی در مناطق اطراف این پروژه از امکانات آن استفاده می‌کنند و دسترسی سایر همشهریان و هم استانی‌ها  نیز با توجه به بلوارها منتهی به این پروژه و وجود پایانه‌های مسافربری در اطراف آن  آسان می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار