آیین تجلیل از ۲۰ سینماگر شیرازی به مناسبت روز ملی سینما در سالن سینما غزل برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 12 September 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: در ادامه برنامه های روز ملی سینما با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اهالی فیلم کوتاه، شهریور ماه؛سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس شاهد تجلیل از فیلمسازان برتر شیرازی است.

در پیوند با این رویداد محسن مقدم عضو هیئت رییسه انجمن فیلم کوتاه شیراز به خبرنگار مهر اعلام کرد: در این جشن که توسط انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزون بر تقدیر از دست اندرکاران سینما غزل از ۱۱ فیلمساز شیرازی که در جریان جشنواره های داخلی و خارجی درخشیدند تجلیل خواهد شد.

محسن مقدم افزود: در این برنامه به مناسبت روز ملی سینما از فیلم اولی ها و فیلمسازانی که موفق به کسب جوایزی شدند تقدیر می شود.

در این جشن از احسان شادمانی، سعید کشاورزی، هادی هنرپیشه، کورش شیرالی، امید شریفی، هانی یوسفیان،  وحید بمانی، رامین شه منش، محمد لک زاده، سیما اکبری، آزاده مسیح زاده، سجاد ایمانی، علی مسدد، محمد حق نگهدار و محمد ناصری راد تجلیل می شود.

این در حالیست که به گفته این فعال سینمایی شیراز، از گردانندگان سینما غزل که آثار مطرح سینمای ایران و جهان را پخش می کند شامل محسن مقدم، علی سینا آزری، رضا شریفی، انیس سعادت و فرشاد عباسی در مراسم یادشده تقدیر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار