مشکل سردخانه بهرمانی که ۲۴ سال است تعطیل شده به زودی حل خواهد شد و در صورت تامین زمین پست ۶۶ کیلو ولت برق این ایستگاه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید
کد خبر: ۴۹۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از عصر فارس:در شهر خشت کازرون؛ با حضور حسین رضا زاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ، سید کمال علوی فرماندار ،  مسولین ادارات شهرستان ،  جلسه شورای اداری  به میزبانی بخشداری خشت برگزار شد .

در ابتدا صادق فلاحی بخشدار  خشت با خیر مقدم خدمت مسولان و حضار در جلسه به بیانِ رشدِ ۴۱۰ درصدیِ سرمایه گذاریِ حوزه سردخانه و بسته بندی  خرما و طرح های هادی روستایی انجام گرفته توسط بنیاد مسکن در روستاهای این بخش پرداخت و گفت : ساخت سد شهید نوذری بخش های خشت کنارتخته از مهمترین درخواست های مردم این منطقه است که امیداوریم با نگاه ویژه نماینده ،به سرانجام خوبی برسد.
فلاحی با اشاره به مشکل سردخانه بهرمانی در روستای بورکی و احداث  ایستگاه برق ۶۶ کیلو ولت افزود:  با تلاش های علوی فرماندار شهرستان کازرون مشکل سردخانه بهرمانی که  ۲۴ سال است تعطیل شده  به زودی حل خواهد شد و در صورت تامین زمین پست ۶۶ کیلو ولت برق این ایستگاه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید .

اسدالله رستمی رئیس شورای اسلامی شهر خشت نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم خدمت نماینده و فرماندار شهرستان کازرون ،‌وظیفه اصلی  قوه مقننه و نمایندگان ملت را قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون عنوان کرد گفت: با رابطه و قدرت چانه زنی نماینده می توان مشکلات را بهتر ، دنبال و حل و فصل کرد .

وی با اشاره به وحدت میان  بخش های خشت و کنارتخته  گفت: هر چند نگاه دولت مبتنی بر تکمیل سد های نیم تمام است اما در سال گذشته ‌کلنگ ساخت سد در استان خوزستان توسط وزیر نیروی دولت قبل(آقای چیت چیان)  نشان می دهد با توجه به ضرورت های کشاورزی این دو بخش  با پیگیری نماینده محترم ، شاهد کلنگ زنی سد شهید نوذری بخش های خشت و کنارتخته باشیم .

در ادامه جلسه محمد رستمی معاون آموزش و پرورش بخش های خشت و کنارتخته، دوره ی جدیدِ دولت تدبیر و امید را با ارائه خدمات بهتری عنوان کرد و گفت : در دوره ی قبل مشکلات بیشتری وجود داشت و الان با ورود نیروهای باتجربه در دولت تدبیر و امید شاهد حل مشکلات خواهیم بود .

رستمی رویه ی جدید نماینده  شهرستان در تشکیل جلسات بخش ها را مطلوب توصیف کردو افزود : به جای رفتن نماینده ها به منازل شخصی افراد  که بسیار وقت گیر است در قالب جلسات می توان، مشکلات را بهتر حل کرد .

وی وضعیت جاده کنارتخته به کازرون را خطرناک و نامطلوب عنوان کرد و از رضا زاده خواستار پیگیری جدی این موضوع شد ‌.

حسین فروتن و حسین روانشاد از اعضای شورای  شورای اسلامی شهر خشت نیز در سخنانی جداگانه خواستار پیگیری مسائلی چون ، مبالغ قبض های زیاد برق با توجه به تعرفه گرمسیری منطقه ، مشکل  سند زمین های بزین و مافی آباد ، نظارت بر حضور مسولین در ادارات خود ، از نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی شدند  .

سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون با تبریک اعیاد غدیر و قربان،  توسعه مناطق محروم و موضوع آب را از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت :ظرف دو ماه گذشته آغاز عملیات  گازرسانی به ۵۴ روستای شهرستان کازرون با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان  در حال انجام است .

وی با اشاره به بودجه یک و نیم میلیارد تومانی جاده ی سد شهید نوذری چروم به عنوان یک پدافند غیر عامل افزود : به دلیل حساسیت سد  و احتمال وجود گنبد های نمکی ، طرح مطالعاتی آن با دقت بیشتری انجام می شود .

علوی  قول مساعد داد  روکش آسفالت خشت تا پل فلزی (جاده روستای خشت شهباز خانی تا پل فلزی ) آسفالت جاده بورکی به سمت چیتی، روشنایی و آسفالت جاده و روستای امام زاده علی به زودی انجام شود .

حسین رضا زاده نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات در بخش ها و جمع کردن مسولین به صورت یکجا  ، حل سریع تر مشکلات است گفت : هر چند بودجه دولت وضعیت خوبی ندارد اما تمام تلاش خود را جهت نتیجه رساندن سد شهید نوذری بخش های خشت و کنارتخته و جاده خشت _گناوه   انجام خواهم داد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. 

وی وضعیت آب کشور را بحرانی  توصیف کرد افزود:  اگر این روند ادامه داشته باشد در چند سال آینده کشوری  کویری خواهیم داشت 

رضا زاده در پایان به در خواست عطااله جوکار شهردار خشت مبنی بر تامین قیر و بودجه لازم برای آن شهرداری قول مساعد دادند 

 در پایان جلسه حسین رضا زاده ضمن برسی مشکلات خانواده شهید آشتیان به اتفاق مسولین به دیدار خانواده شهید سیروس حسین نژاد رفت.

از نکات بارز این جلسه حضور وحدت بخش مسولین بخش خشت  از طیف های سیاسی مختلف در کنار فرماندار و نماینده شهرستان بود 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار