رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گام برداشتن در مسیر خودکفایی کشور از واردات دانه های روغنی را ضروری خواند و گفت: به دنبال رشد سه برابری کاشت و تولید دانه های روغنی مانند گلرنگ و کلزا در این استان هستیم.
کد خبر: ۴۹۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد مهدی قاسمی  در آیین تجلیل از کارمندان نمونه سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: افزون بر پنج میلیارد دلار از اعتبارات کشور صرف واردات روغن می شود که می توان با گسترش کشت دانه های روغنی در این زمینه خودکفا شویم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت توسعه کشت گلخانه ای در این استان را یادآور شد و گفت: به دنبال گسترش گلخانه های ارزان قیمت و سبک هستیم و امیدواریم امسال در این حوزه گام های بلندی مانند ایجاد گلخانه در باغات استان برداشته شود. 
قاسمی با اشاره به خدمات سازمان جهاد کشاورزی فارس به کشاورزان در چرخه تولید گفت: برای ساماندهی وضعیت سم و کود فروشی ها با هدف تامین سلامت و استاندارد سازی محصولات اقدام های بسیار خوبی در چهار سال گذشته صورت گرفت و هم اینک هیچ کودی در بازار جز با مجوز وجود ندارد و همچنین سم فروشی ها نیز ملزم به داشتن مسئول فنی شده اند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات 29 اردیبهشت امسال را رأی اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید و زمینه ساز تداوم خدمت این دولت دانست و بیان کرد: رای اعتماد دوباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محمود حجتی نیز تائیدی بر خدمات انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی بود و امیدوارم این روند رو به جلو ادامه یابد. 
در این آیین، از مدیران و کارکنان برتر سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار