دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس با انتقاد از سكوت مجامع بین‌المللی درباره كشتار مسلمانان مینامار تأكید كرد كه محكوم كردن این جنایات و همچنین ابراز همدردی در صفحه‌های شخصی اینستاگرام و فضاهای مجازی دردی از مسلمانان میانمار را دوا نمی‌كند.
کد خبر: ۴۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس  در جلسه هفتگی كانون رهپویان وصال شیراز ضمن محكومیت كشتار مسلمانان میانمار و سكوت مجامع بین‌المللی در این باره گفت: لازم است كه ملت مسلمان ایران فكری برای تشكیل یك ارتش عدالت‌خواه كنند.
وی با تأكید بر اینكه محكوم كردن این جنایات و همچنین ابراز همدردی هنرمندان و ورزشكاران در صفحه‌های شخصی در اینستاگرام و فضاهای مجازی دردی از مسلمانان میانمار را دوا نمی‌كند، آیات قرآن كریم را درباره جهاد در راه خدا یادآور شد و گفت: برای ادامه جهاد می‌توانیم به این آیات وحی و همچنین سخنان امام خمینی(ره) استناد كنیم.

انجوی‌نژاد اظهار كرد: همان‌طور كه رهبری نیز تأكید دارند ما برای دستیابی به تعالی و حكومت عدالت در دنیا نیاز به بسیج ۲۰ میلیون نفری در جهان اسلام داریم تا هر زمان در جایی بی عدالتی رخ داد با تمام قوا وارد عمل شویم و ظلم را ریشه‌كنیم.

مدیر كانون رهپویان وصال شیراز همچنین این نكته را یادآور شد كه میل به عدالت‌خواهی روز به روز در دنیا بیشتر می‌شود، گفت: این عدالت با دفاع از ناموس و تأمین امنیت بشری نمایان می‌شود.

وی با یادآوری دوران ۸ ساله دفاع مقدس اعتقاد دارد كه مردم جهاد را طی دوازده سال بعد از جنگ فراموش كرده‌اند و برخی این تصور را القا می‌كردند كه جنگ تمام شده و دوران سازندگی آغاز شده است به همین دلیل باید به شادمانی و دوری از آن فضای جنگ پرداخت.

انجوی‌نژاد ادامه داد: این جریان بیشتر از ۱۰ سال مردم را از جهاد با دشمنان دور كرد و جوانان ما كه طی ۸ سال با دستان خالی در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی كرده بود و اسطوره مسلمانان و جوانان دنیا شده بودند را به عقب كشیدند و در همین جا بود كه داعش سربرآورد و وارد عرصه شد و این خلأ را پر كرد و مسلمانان را از تمام نقاط دنیا جمع كرده و لشكر آماده كرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس اضافه كرد: متأسفانه مدت زمان زیادی طول كشید تا همگان چهره خونخوار و پلید داعش را شناختند اما این واقعیت تلخ است كه داعش توانست مسلمانان را از تمام دنیا جمع‌آوری كرده و به قول خودش با ظلم مبارزه كند زیرا جمهوری اسلامی از فرصتی كه داشت غافل شد و تصور كرد كه اگر بخواهد لشکر برای دفاع از حکومت امام زمان(عج) آماده کند باید شبانه‌روز در جنگ باشد!

وی همچنین تأكید كرد كه اگر کسی بخواهد برای دفاع از اسلام به خارج از مرزها برود تصمیم شخصی اوست و ربطی به دیگرانی که اظهارنظر می‌کنند، ندارد. لذا نهایت این اتفاقات مبارزه با فجایعی چون میانمار است که آن‌هم تنها به محکوم کردن ختم شده است!

انجوی‌نژاد با انتقاد از اینكه امروزه تنها راه مقابله با فجایعی نظیر كشتار مسلمانان میانمار محكوم كردن شده است، گفت: اوج ماجرا هم آنجاست که هنرمندان و ورزشکاران ما صفحه اینستاگرام خود را در جهت محکوم کردن این فجایع به‌روز کنند و از دیگران لایک بگیرند.

وی همچنین از عدم برپایی راهپیمائی اعتراض‌آمیز كشتار مسلمانان میانمار در شیراز انتقاد كرد و گفت: همه این مسائل یک‌طرف و پخش اخبار و تصاویری از ورود مجاهدین اسلام به میانمار از طرف دیگر! که این مجاهدین اسلام همان داعش است که سپاه اسلام دست اوست!

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس، داعش را یك پروژه آمریكایی برشمرد كه دنیا گمان می‌كند برای دفاع از مسلمانان وارد ماجرا شده است و ادامه داد: به دلیل نفوذ زیاد چین به میانمار و راه‌اندازی جنگ میان بودایی‌ها و مسلمانان، داعش به اسم دفاع از مسلمانان وارد ماجرا می‌شود و مسلمان می‌شود تروریسم! لذا آن چهار درصد مسلمان هم محو می‌شوند و تحت عنوان مبارزه با تروریسم پایگاه‌های ناتوی آمریکایی هم در میانمار تأسیس می‌شود و داستان نفت میانمار و نفوذ چین در میانمار هم به حول قوه الهی حل خواهد شد!

وی، این موارد را گواهی برای دستیابی به درك درست و صحیح از سخنان امام راحل در سال ۶۷ كه فرمود نیازمند ارتش عدالت‌خواه جهانی هستیم، دانست و گفت: اینكه امام فرمودند نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در کوچه‌پس‌کوچه‌ها گم شوند، آنها را ببرید و به کار بگیرید؛ اكنون مفهوم آن‌ها را می‌فهمیم.

انجوی‌نژاد با تأكید بر اینكه در حال حاضر یك ارتش اسلامی به نام داعش در جهان تعریف شده است كه در حقیقت بازی آمریكاست، گفت: این همان ارتشی است که مسلمانان جهان در آن ثبت‌نام می‌کنند و لذا اینجاست که بحث ناتوی اسلامی بحث درستی است و ما امروز به آن نیاز داریم. امروز کشورهای عربی متحجر و تحت تسلط آمریکا، گروه تشکیل می‌دهند و به بحرین، یمن و ... حمله می‌کنند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. لذا ما تا کی باید بگوییم جنگ نمی‌خواهیم؟!

وی همچنین بر این نكته تأكید كرد كه ما نمی‌گوییم كسی به جنگ برود بلكه ما می‌گوییم باید برای تشكیل ارتش عدالت‌خواه فكری كنیم تا بتواند از انسانیت و عدالت مسلمان و یا هر دین دیگری در دنیا دفاع كند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس باز هم این نكته را یادآور شد كه به‌روز کردن پست‌های اینستاگرام دردی از مردم میانمار دوا نمی‌کند و ادامه داد:‌ مسلمانان میانمار نیاز به قدرتی دارند كه از حقشان در برابر ظالمان دفاع كند و این همان ارتشی است كه باید از سال‌ها پیش تشكیل می‌شد و پا را فراتر از مرزها می‌گذاشت زیرا ما مدافع حرمت انسانیت هستیم و برای ما دین و مذهب فرقی نمی‌كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار