مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشكيل کمپین تخصصی صادرات، با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 13 September 2017
شاهپور قنبری در نخستین جلسه کمپین صادراتی با عنوان «شما هم می‌توانید صادرات کنید» با اشاره به تقویت صادرات واحدهای صنعتی گفت: یکی از راهبردهای حرکت به‌سوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تقویت و توسعه صادرات غیرنفتی است.
 
وی بابیان اینکه بر اساس هدف‌گذاری انجام‌شده در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات غیرنفتی صنایع کوچک به میزان 2 میلیارد دلار به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران محول شده، تصریح کرد: بر این اساس سهم صادرات صنایع کوچک استان فارس بیش از 183 میلیون دلار پیش‌بینی‌شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان فارس و وجود ظرفیت‌های صنعتی و فعالیت کنسرسیوم‌ها و تشکل‌های صادراتی دستیابی به این هدف امکان‌پذیر است.
 
قنبری با اشاره به برگزاری کمپین تخصصی صادرات در استان مطرح کرد: این کمپین با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همکاری شرکت زودل، در استان تشکیل می‌شود.
 
وی بیان کرد: برگزاری کمپین تخصصی صادرات، باهدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات، انجام‌شده است.
 
نماینده شرکت زودل به‌عنوان مجری تشکیل کمپین صادراتی گفت: کمپین تخصصی صادرات با عنوان «شما هم می‌توانید صادرات کنید» با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و بانک توسعه صادرات ایران، توسط زودل در سراسر کشور راه‌اندازی شده تا فرصت صادرات بدون دغدغه را به تولیدکنندگان و یا توزیع‌کنندگان علاقه‌مند به صادرات آموزش داده و با اطلاعات لازم در این زمینه آشنا کند.
 
وی افزود: این کمپین تخصصی، از 15 مردادماه سال جاری با موضوع‌های راهکار‌های صادرات آسان، خدمات پولی و بانکی، بیمه‌نامه صادراتی، موانع تجارت بین‌المللی، خطوط اعتباری صادراتی و بازاریابی بین‌المللی آغاز به کارکرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار