مدیر کمیته شهرستان کازرون گفت: ۳۶۴ دانش آموز این شهرستان چشم‌به‌راه کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.
کد خبر: ۴۹۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 16 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: پرویز شفیعی مدیر کمیته شهرستان کازرون با اشاره به اینکه جشن ملی و سراسری عاطفه‌ها با رویکرد تأمین نیاز‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند برگزار می‌شود، گفت: تعداد یک هزار و ۴۲۸ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۳۶۴ نفر از آن‌ها یتیم بوده و چشم‌به‌راه کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها هرساله در تمام نقاط کشور برگزار می‌شود، افزود: امسال تمام مدارس و بیش از ۳۰ مرکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان کازرون میزبان جشن عاطفه‌ها خواهد بود.

شفیعی مشارکت‌های مردمی را مهم‌ترین عامل پیشرفت برنامه‌های این نهاد دانست و ادامه داد: جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، بسیج و صداوسیما طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در سطح شهرستان و ۱۹ مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان این شهرستان توزیع خواهد شد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۶۴ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شهرستان کازرون جمع‌آوری شد که در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع گردید.

مدیر کمیته امداد کازرون، تلاش در کاهش آلام نیازمندان در موسم بازگشایی مدارس، آشنایی خیران با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد، ارائه خدمات افزون‌تر به دانش‌آموزان تحت حمایت و کمک‌های موردی به دیگر دانش‌آموزان نیازمند، اجرای طرح محسنین و حامی یابی برای دانش‌آموزان نیازمند و ترویج روحیه نوع‌دوستی و فرهنگ انفاق را از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها برشمرد.

شفیعی تصریح کرد: در سایه این اعتماد، مردم و خیران نیکوکار این شهرستان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می‌دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار