جانشین فرمانده سپاه اقلید با اشاره به شبهاتی که دشمنان و مزدوران داخلی آن‌ها در زمینه دفاع مقدس نشر می‌دهند، تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس را تکلیفی همگانی خواند و بر لزوم تلاش و حرکت انقلابی و جهادی در این زمینه تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 16 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:مهدی صالحی در پیاده‌روی بزرگ خانوادگی که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، برخی از مسؤولان شهرستانی، مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان این شهر برگزار شد، یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی اظهار داشت: شهدایی که جان دادند تا از کشور و ملت دفاع کنند، رزمندگانی که مردانه جنگیدند، آبرو گذاشتند تا بی‌آبرویی و بی‌عفتی در جامعه از بین برود و آسایش خود را دادند تا برای ما امنیت و آرامش بخرند باید یادشان گرامی داشته شود.

صالحی با بیان اینکه بسیاری از نسل جوان ما امروز نمی‌دانند که دفاع مقدس چگونه آغاز، انجام و تمام شد، به شبهاتی که دشمنان و عوامل مزدور آن‌ها در زمینه دفاع مقدس نشر می‌دهند و تأثیر آن بر جوانان اشاره و تصریح کرد: تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان وظیفه و تکلیف اقشار مختلف مردم (دانشگاهیان، اساتید، صاحب‌نظران، مدرسان، خانواده‌ها و...) است.

جانشین فرمانده سپاه اقلید تأکید کرد: باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم.

در ادامه امام جمعه اقلید با بیان اینکه اگرچه ما جنگجو و مرد مبارز میادین جنگ بودیم، اما جنگ‌طلب نبودیم، اظهار داشت: جنگ را بر ما تحمیل کردند.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی افزود: ناخواسته ما را به این کار مجبور کردند اما در دفاع از ناموس، شرف، کشور، انقلاب، اسلام و مردم جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا دادیم؛ چراکه الگویی چون امام (ره) داشتیم که قاطعانه در برابر استکبار ایستاد.

امام جمعه اقلید تأکید کرد: باید قدردان این انقلاب، ولایت، رهبری، نظام و مردم باشیم که دیروز دشمن سرتاپا مسلح را شکست داد و امروز نیز علاوه بر حفظ امنیت داخلی از مسلمانان جهان و مردم ستمدیده دنیا در برابر ظلم و ستم جنایتکاران دفاع می‌کند.

وی یادآور شد: باید وحدت، برادری، انسجام و همت و انقلابی گری حاکم بر کشور را ارج نهیم.

به گزارش فارس، این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به همت تربیت بدنی سپاه اقلید و با همکاری برخی از ادارات شهرستانی از میدان شهدای شهر اقلید آغاز شد و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان، در تفرجگاه محمد رسول‌الله (ص) این شهر به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار