نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: حضور در جمع محرومان و توجه به آنان ما را از حال و هوای میز و صندلی ریاست خارج می‌سازد و در مسیر ادای تکلیف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 17 September 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه: آیت‌الله اسدالله ایمانی  در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس گفت: اصل تغییر و دگرگونی اصل ثابتی است که بر جهان حاکم است و هر روز نوبت کسی است که در مسئولیتی قرار گیرد و مهم آن است که در پایان نسبت به مسئولیتی که برعهده داشته‌ایم با سربلندی اعلام کنیم که آنچه می‌دانستیم و می‌توانستیم انجام دادیم.

او توجه به امانت بودن مسئولیت را برای مدیران ضروری دانست و افزود: مردم امانت‌های الهی هستند كه به مسئولان سپرده شده‌اند و مسئولان باید نسبت به کسانی که قلم شكایت و زبان گلایه ندارند و یا اگر دارند گلایه و شكایت آنان به ما نمی‌رسد، عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

آیت الله ایمانی سركشی از زندگی محرومان و نشست و برخاست با ساكنان نقاط كمتربرخوردار را از اهم وظایف مسئولان دانست و گفت: این سركشی ما را از حال و هوای میز و صندلی مسئولیت خارج كرده و در مسیر ادای تكلیف قرار می‌دهد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینكه استان فارس به واسطه خشكسالی‌های ممتد، با مشكل مهاجرت بی‌رویه و بدون مقدمه مواجه است، گفت: جمعیتی بالغ بر 400 تا 500 هزار نفر مهاجر در شهرستان شیراز زندگی می‌كنند كه طبعا به خاطر فقر و نداری در معرض و مورد هجوم انواع آسیب‌ها و مشكلات قرار دارند.

آیت‌الله ایمانی تصریح كرد: باید همه بكوشیم كه آنچه رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مطرح كردند اجرایی و محقق شده به گونه‌ای که زندگی مردم از طرح اقتصاد مقاومتی متنعم شود و مسئولان باید تلاش کنند آثار و برکات اجرای طرح در سفره مردم مشهود باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس، اشتغال را یكی از اولویت‌های این استان دانست و گفت: علی‌رغم اینكه نرم بیكاری فارس نسبت به سایر استان‌های كشور بهتر است، باید به صنایع خوابیده، صنایع نیمه‌كاره رها شده و صنایعی كه با نصف ظرفیت فعالیت می‌كنند توجه شود.

در این آیین اسماعیل تبادار به عنوان استاندار جدید فارس معرفی و از خدمات سید محمد علی افشانی استاندار پیشین این استان تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار