فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از فعال شدن گشت‌های امنیتی در تمام محلات شهر لامرد با آغاز ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 17 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سید مهدی احمدی‌زاده  در همایش طلایه‌داران عاشورا که با حضور روحانیون، مداحان، مسؤولان هیئات مذهبی به میزبانی هیأت قمر نبی هاشم (ع) محله زیارت شهر لامرد برگزار شد، اظهار داشت: امروز قیام‌هایی که در جهان علیه جبهه باطل صورت می‌گیرد برگرفته از قیام امام حسین (ع) است و انقلاب اسلامی نیز برگرفته از قیام امام حسین (ع) بود.
 
وی بابیان اینکه امام حسین (ع) متعلق به تمام بشریت است زیرا در اربعین میلیون‌ها انسان خود را به کربلا می‌رسانند خاطرنشان کرد: تمام اقدامات لازم برای ایجاد امنیت کامل در ماه محرم برنامه‌ریزی خواهد شد.
 
امام‌جمعه لامرد نیز در این همایش اظهار داشت: در حسینیه‌ها که در ماه محرم‌الحرام باز می‌شود، باید به‌گونه‌ای خادم امام حسین (ع) باشیم که مراسمان باشکوه فراوان برگزار شود.
 
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی با اشاره به اینکه چندین سال است که روحانیون مجرب در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند، افزود: روحانیون، مداحان و خادمان امام حسین (ع) مسیرشان یکی است که در این میان احترام زائر و پای منبری امام حسین (ع) بسیار واجب است.
 
در ادامه این همایش رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز تصریح کرد: امسال تمام تکیه‌ها بیمه می‌شود و در این زمینه مجوزهای لازم نیز می‌بایست صادر شود و رعایت مسائل بهداشتی در پخت‌وپز بسیار مهم است.
 
حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری اضافه کرد: به جوانان در حسینیه‌ها و تکیه‌ها بیشتر فرصت خدمت کردن داده شود تا برای مدیریت نمودن آینده حسینیه‌ها و تکیه‌ها آماده شوند.
 
وی بابیان اینکه امیدواریم عزاداری‌ها در نخستین ساعت شب آغاز شود و حداقل تا ساعت 11 و 30 دقیقه پایان یابد تأکید کرد: همشهری‌ها در صورت حضور افراد و خودروها ناشناس مراتب را هرچه سریع‌تر به نیروهای نظامی و انتظامی اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار