فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: شورای اسلامی جهرم باید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به معرفی شخص واجد شرايط ديگر برای تصدی مسؤولیت شهرداری جهرم اقدام کند.
کد خبر: ۴۹۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 17 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحرائیان اظهار داشت: بر اساس نامه اخیر مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فارس، تا تعیین تکلیف نهایی حکم قطعی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری فارس و نظر محکمه تجدید نظر دیوان عدالت اداری کشور، امکان اظهار نظر قطعی در خصوص شهردار معرفی شده شورای اسلامی شهر جهرم مقدور نیست.

وی عنوان کرد: به استناد تبصره 3 بند یک ماده 80 اصلاحی قانون شوراها، جهت خروج از بلاتکلیفی، شورای اسلامی جهرم باید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به معرفی شخص واجد شرایط دیگر اقدام کند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تأکید کرد: انتخاب شهردار از وظایف قطعی شورای اسلامی است و اعضای شورای اسلامی، باید در تمام تصمیمات خود استقلال را حفظ کرده و منافع و مصالح شهر را در نظر بگیرند.

صحرائیان با بیان اینکه در تمام مشورت‌هایی که اعضای شورا درخواست داشته‌اند بر پاک‌دستی و کاردانی شهردار تأکید کرده‌ایم، تصریح کرد: دلسوزانه مسائل و مشکلات را گوشزد و تجربیات را منتقل کرده‌ایم و همواره سعی فرمانداری بر آن بوده است که در اسرع وقت و در چارچوب قوانین، امور شورا به انجام تا ضرری به منافع عمومی شهر وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار