طی یک عملیات پلیسی توسط مأموران فرماندهی انتظامی نی ریز یک مزرعه ماری جوآنا از نوع گرانقیمت در نی ریز کشف و معدوم گردید و مالک آن نیز دستگیر و در بازداشت به سر می برد.
کد خبر: ۴۹۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 20 September 2017
تابناک فارس به نقل از هورگان: بنا بر اعلام رئیس دادگستری شهرستان نی ریز،  مأموران پلیس اطلاعات و امنیت  فرماندهی انتظامی نی ریز با دریافت گزارشات مردمی از وجود یک مزرعه گیاه ماری جوآنا در شهر نی ریز آگاه شدند. 

حجت الاسلام  مهدوی  گفت: طی دستور قضایی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی، دو واحد از ظابطان قضایی، طی یک عملیات هماهنگ پلیسی وارد این مزرعه که در میان باغات جنوب شرقی  نی ریزقرار داشت؛ شدند. در این مزرعه کاملاً محصور، تعداد زیادی بوته گیاه مخدر ماریجوآنا از بذرهای اصلاح شده و گرانقیمت خارجی  وجود داشت. این مزرعه کاملاً معدوم و مالک میانسال آن نیز بازداشت گردید.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مزرعه ای با این حجم از گیاهان مخدر، برای اولین بار است که در شهرستان نی ریز کشف می گردد؛ افزود: این گیاهان مخدر از نوع گرانقیمت آپارتمانی می باشند و این مالک متأسفانه به قصد فروش اقدام به این کار نموده است و تمهیدات ویژه ای برای کشت این گیاهان بکار برده است. تحقیقات از این متهم همچنان در جریان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار