رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس اعلام کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در شیراز، روز سی و یکم شهریور محدودیت های ترافیکی در برخی از مناطق این شهر اعمال می شود.
کد خبر: ۴۹۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 21 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ مصطفی عباسی افزود: در روز جمعه (سی و یکم شهریور) ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی از خیابان قدوسی شرقی به سمت پاسداران، پل و میدان معلم به سمت پاسداران، رمپ های زیرگذر یادگار امام به پاسداران (هر 2 سمت) و کنار گذر مطهری به پاسداران، اعمال
می شود.
وی افزود: همچنین روگذر پل یادگار امام به سمت پاسداران و همه مسیرهای منشعب از حد فاصل میدان معلم تا پل یادگار امام در بولوار پاسداران، شامل این محدودیت ترافیکی می شود.
عباسی گفت: شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین که شامل خیابان مطهری شمالی و جنوبی، خیابان ایمان شمالی و جنوبی، بلوار قدوسی غربی و بلوار شهید رجایی، میدان مطهری به سمت چهار راه گلشن، میدان مطهری به سمت ایمان شمالی، پل تقاطع غیر همسطح معلم به سمت میدان عبدالله رودکی و از میدان عبدالله رودکی به سمت پل امام حسن (ع) است، استفاده کنند.
وی اظهار داشت: از شهروندان درخواست می کنیم از پارک و رها کردن وسایل نقلیه خود در معابر منتهی به اجرای مراسم به دلیل اهمیت مسائل ترافیکی و امنیتی جدا خودداری کنند در غیر این صورت خودرو آنها به پارکینگ انتقال داده می شود.
عباسی بیان کرد: شهروندانی که بنا به ضرورت (معلولیت جسمی) ناگزیر به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند، باید وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی اطراف اجرای مراسم پارک کنند.
از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار