مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری از ساخت مستند دیبای راز با هدف معرفی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 21 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هاشم‌ مظاهری‌زاده مدیرکل ارتباطات شهرداری شیراز با بیان اینکه مستندی با عنوان دیبای راز و با هدف معرفی شهر شیراز به سه زبان تولید و رونمایی شده است، گفت: رویکرد این مستند نشان دادن گوشه‌ای از مهمترین زیبایی‌ها و جذابیت‌های شهر شیراز است.

وی افزود: در این اثر، تصاویر چهار فصل شیراز، جاذبه‌های گردشگری آن همچنین آثار تاریخی و طبیعی موجود در اطراف این کلان‌شهر نظیر تخت جمشید، نقش رستم و آبشار مارگون نمایش داده شده و با متون ادبی برخاسته از ذوق ادیبانه مردم این خطه معرفی شده است.

مظاهری زاده ادامه داد: مهمترین چشم‌اندازی که با ساخت «دیبای راز» ترسیم شده، برندسازی شهری است، تلاش شده از این طریق، تلقی منسجمی از کلیت این کلانشهر با کمک تصاویر در ذهن گردشگران شکل بگیرد. این مستند با بیان پررنگ و برجسته ظرفیت های موجود، تصویری از شهر شیراز ارائه می دهد که جذاب، برخوردار، غنی، مناسب و زیباست؛ درست همان تصویری که درخور و شایسته این شهر دوست داشتنی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز همچنین از رونمایی ترانه «نقش بهشت» خبر داد و تصریح کرد: این ترانه در وصف شیراز و با همکاری هنرمند جوان شیرازی ساخته شده است.

مستند «دیبای راز» به کارگردانی علی منشی زادگان، نویسندگی عبدالرضا حیدری اردکانی و مدیریت فنی زنده یاد عبدالحمید حق نگهدار در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز تهیه شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار