نخستین مستند شهید مدافع حرم شمال فارس تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:سیدتقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به تولید نخستین مستند تلویزیونی شهید مدافع حرم گفت: مستند تلویزیونی شهید مدافع حرم حمید قاسم‌پور در صدا و سیمای مرکز فارس در دست تولید است.


وی با هدف ارتقاء کیفیت رادیو در شمال استان از طرح همسان‌سازی فرکانسی (سنکرون) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در فرستنده آباده رونمایی کرد.


سهرابی با اشاره به عبور صدا و سیما از مرز ۹۱ و ۷ دهم درصد جمعیتی استان در موضوع سیگنال‌رسانی دیجیتال بیان کرد: با همکاری فرمانداران و دیگر مسئولان استانی ارائه خدمات رسانی به دیگر مناطق استان با سرعت انجام می‌شود.


وی با اشاره به اقدام مهم همسان‌سازی فرکانس در سراسر فارس افزود: این طرح ۹۵ درصد پیشرفت داشته و با ارتقاء کیفیت صدای رادیو در مناطق مختلف استان از این پس همه مخاطبان رادیو با استفاده از فرکانس ۶۶۶ می‌توانند شنونده برنامه‌های صدای استان خود باشند.


سهرابی با بیان اینکه یکسان‌سازی فرکانس رادیو ایران در استان فارس همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، ادامه داد: این طرح ابتکاری در مرکز فارس و استان در حال اجرا است و از ایستگاه رادیو موج متوسط آباده به عنوان نخستین ایستگاه برخوردار از این فناوری رونمایی شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار