مدال آوران شیرازی تیم ملی تکواندو ایران پس از افتخارآفرینی در بازی های آسیایی امروز وارد این شهر شده و مورد استقبال مسئولان ورزش و شهروندان قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی، تیم پومسه سه نفره مردان ایران با درخشش صادق فتوحی،تکواندو کار شیرازی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم پومسه بانوان ایران نیز مدال برنز را گرفت که هدایت این تیم  بر عهده  فاطمه اسدپور  سرمربی شیرازی تکواندو بود.

تیم پومسه 3 نفره مردان کشورمان با ترکیب محمدصادق فتوحی، علی سهرابی و کوروش بختیار موفق شد مدال نقره پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2017 را کسب کند. 
 پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه 26  شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری و  رقابت‎های تکواندو در بخش پومسه با حضور 52 ورزشکار برگزار شد.

تیم پومسه 3 نفره زنان کشورمان نیز  با ترکیب مرجان سلحشوری، نرگس مینا خانی و مهسا صادقی و کسب 11.5 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

فاطمه اسدپور سرمربی تیم پومسه بانوان ایران پس از کسب یک مدال طلا و برنز بانوان ایران در بخش انفرادی و تیمی در بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2017 اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات با دوره های گذشته قابل قیاس نبود و از عملکرد تیم بانوان کاملا رضایت دارم. 

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمندی همچون چین و ویتنام رقبای اصلی ما در این دوره از مسابقات بودند بیان کرد: مرجان سلحشوری با آمادگی بدنی بالا در این مسابقات حاضر و این موضوع سبب شد تا من بیشتر بر روی مسائل روحی او کار کنم که توانست هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی خودش را مدیریت کند.

سرمربی تیم پومسه بانوان ایران خاطرنشان کرد: در بخش تیمی حقمان بیشتر از مدال برنز بود و از نظر من ما در این بخش با ناداوری روبه‌رو شدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار