مدیر اجرایی ششمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در 31 شهریور‌ماه، دبیرخانه‌ این دوسالانه 1446 داستان از تمام استان‌ها و 12 کشور دیگر دریافت کرده است.
کد خبر: ۴۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمد بادپر پیش از ظهر امروز درجمع خبرنگاران به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان از ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امسال علاوه بر تمام استان‌های کشور از سوی فارسی‌زبانان مقیم 12 کشور خارجی از جمله: امریکا، کانادا، افغانستان، انگلیس، آلمان، هلند، اتریش، ترکیه، امارات، بلژیک، سوئد و قطر، نیز داستان به دبیرخانه نارنج ارسال شده است.

بادپر با اشاره به اینکه اسامی تمام داستان‌های دریافتی در سایت دوسالانه داستان کوتاه نارنج به نشانی www.naranj.org و همچنین کانال تلگرامی این دوسالانه به نشانی radionaranj@ منتشر شده است یادآور شد: نتایج مرحله‌ اول داوری نیمه دوم مهرماه منتشر و پس از داوری نهایی، نفرات برگزیده نیز در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

مدیر اجرایی این دو‌سالانه با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این دوسالانه در اواخر آذرماه 96 برگزار می‌شود گفت: رسیدن به این تعداد داستان دریافتی قطعا نتیجه همکاری و تلاش همه‌ی عوامل برگزاری این دوسالانه است.

وی با بیان اینکه دوسالانه داستان کوتاه نارنج  به گروه خاصی تعلق ندارد متذکر شد: دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج از معدود اتفاقات مثبت فرهنگی ادبی در سطح استان و جنوب کشور است که مخاطبانی به این اندازه دارد و حضور این تعداد شرکت‌کننده از ایران و ‌کشورهای دیگر  خود موید این نکته است.

بادپر تاکید کرد: انتظار داریم مدیریت شهری شهرستان جه‍رم بر خلاف دوره‌ قبل از این دوسالانه که با تلاش و ‌پشتکار گروه اجرایی توانسته جای پای محکمی در ادبیات داستانی ایران برای خود بوجود بیاورد و‌ نام جهرم را در بین اهالی ادبیات داستانی مطرح کند حمایت کافی داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار