نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: عربده کشی‌های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ناشی از شکستهای پی در پی آنان در منطقه از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۹۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا با بیان اینکه سخنرانی سخیف و خارج از عرف رئیس‌جمهور آمریکا تعجب مجامع بین‌المللی و سران کشورهای مختلف را برانگیخت اظهار داشت: عربده کشی‌های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ناشی از شکستهای پی در پی آنان در منطقه از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات ترامپ بیانیه رژیم صهیونیستی بود گفت: چون بررسی نظرات پیشین ترامپ با اظهارات فعلی‌اش تضادی را نشان می‌دهد که تعبیری جز دخالت صریح صهیونیستها در مصالح ملت و دولت آمریکا ندارد و نه تنها مصالح داخلی آمریکا برای رؤسای جمهور این کشور اهمیتی ندارد که منافع بین‌المللی و منطقه‌ای نیز مطرح نیست و آنها تنها تأمین منافع و خط مشی صهیونیستها را به عنوان اولویت اولشان دنبال می‌کنند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه امروز برجام برای ما آش دهان‌سوزی نیست و کار مهمی تاکنون به نفع ملت ایران صورت نپذیرفته است بیان کرد: برجام هنوز نتوانسته تحریمها و مشکلات بانکی کشور را به طور کامل را برطرف کند و تنها نسخه شفابخش کشور در مسائل اقتصادی تنها اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ملت ایران در 36 سال گذشته نظام استکباری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به خاک ذلت کشانده است افزود: اکنون قدرت و دوران خوش عربده کشی‌ها و سرمستی‌های آمریکا و رژیم منحوس و جعلی اسرئیل روند نزولی و افول پیدا کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه ترس از منزوی شدن صهیونیستها ترامپ را نگران کرده است گفت: دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دشمن باقی خواهد ماند و هیچگاه از کینه و عداوت خود دست بر نمی‌دارد امروز هم که ترامپ عربده می‌کشد در واقع آن چیزی که در نهاد دولتمردان آمریکا نهفته بود را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا هیچگاه به دنبال این نبودند که با ایران وارد مذاکره شوند و به ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه بشناسند عنوان کرد: امروز هم که شما می‌بینید که ترامپ به سیم آخر زده و این به سیم آخر زدن ترامپ نشان‌دهنده قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا بیش از گذشته از ایران ترسیده و این ترس او سبب شده که بیشتر از گذشته عربده کشی کند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه اکنون هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم دولتمردان باید موضع و‌ واکنش قاطع خود را در برابر اظهارات و هتاکی‌های ترامپ نشان دهند بیان کرد: دولتمردان با یک وحدت و همدلی باید در برابر دشمنان و نظام استکباری آمریکا مقابله کنند و این وحدت و همدلی رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه تروریست از منظر آمریکا، ملت مظلومی است که زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی لگدمال شده است اظهار کرد: از نظر آنها تروریسم کسی است که اکنون در میانمار، یمن، عراق و سوریه  به قتل‌عام می‌رسند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و سازمان ملل در برابر این جنایت‌ها سکوت ننگین می‌کنند اما اگر یک ملتی با سنگ و دست خالی در برابر تانک و اسلحه متجاوزان اسرائیلی از خود دفاع کند او ‌تروریسم می‌شود گفت: این در واقع نشان‌دهنده دوگانگی در نظام استکباری جهانی است در جایی خفقان می‌گیرند و در یک جایی که منافع خودشان در خطر باشد شروع به عربده کشی و‌ فریاد کشیدن می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا از تریبون سازمان ملل نسبت به کشورها و ملت‌ها باعث بی‌آبرویی آمریکا شد افزود: سخنان بی‌اساس، بی‌مبنا، سخیف و بی‌ادبانه رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا از نظر دیپلماتیک و از لسان بین‌المللی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار