رئیس هیات ورزش های همگانی فارس از برگزاری اولین دوره بین المللی ورزش و خانواده در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 25 September 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: سیروس پاک فطرت ظهر دوشنبه در نشست خبری هیات ورزش های همگانی فارس، گفت: اولین دوره بین المللی ورزش و خانواده از روزهای ۴ تا ۶ مهر ماه در شیراز برگزار می شود.

وی تاکید کرد: استاد این دوره بین المللی از کشور آلمان است که گواهاینامه صادره نیز جنبه بین المللی خواهد داشت.

رئیس هیات ورزش همگانی استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۰ نفر برای حضوردر این دوره نام نویسی کرده اند، گفت: بیشترین ثبت نام کنندگان از بانوان مربی ورزشی و کارشناسان هستند که این روند جای خوشحالی دارد زیرا بانوان رکن اصلی خانواده هستند.

پاک فطرت ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این دوره آشنایی و نزدیکی خانواده ها با ورزش است زیرا اگر قرار باشد جامعه به سمت ورزش حرکت کند باید این روند از خانواده ها آغاز شود.

وی یادآور شد: روز ۶ مهر ماه مراسم اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، مدیران ورزشی استان و کشور نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی فارس در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص عدم وجود وضعیت مناسب در مسیرپیاده راه بلوار چمران، گفت: به هیچ عنوان چنین استقبالی از این مسیر پیش بینی نمی شد اما درخواست و تذکرات لازم جهت ایجاد امنیت در این مسیر به شهردار منطقه داده شده که امیدوارم هرچه سریعتر شاهد رفع مشکلات این محدوده باشیم.

پاک فطرت یادآور شد: مسئولیت این فضا سازی و رفع مشکلات عمرانی بر عهده شهرداری منطقه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار